noen som vet

*Tøtta81*

Forumet er livet
når barna begynner å bli bedre i magen sin. e d når dem e 3 mnd? e litt lei av sutring å grining pga magen. bli så sliten, spesielt om natta.

Har hørt at tarmene modnes ved 6 ukers alder... Men alle kan vel slite med luft og treg mage lenge.

8 mnd faktisk. hjelp. ho mariell har heldigvis ikke kolikk, bare treg å masete mage.

Bare klag, det er lov! _Vi lytter og deler erfaringer vet du.

skal vel kanskje ikke klag så my, men bli så sliten av å t.

er det samme her sommerbaby.. lov t å klag allemann.. ingen er like!
hvor mye for tidlig født er nurket ditt?

3 uka får tidlig[;)]

Ok, fem uker her.. Har snakka med flere som har fått for tidlig og der også har de små strevd mye med bl.a fordøyelse.
Ben slet også i begynnelsen med umodne lunger, men det gikk heldigvis bra. Håper bare vi slipper mye trøbbel der i fremtiden.

fullammer du? hvor lang tid har det gått før dere har hjulpet henne?

Ja, det kan være.. Ben får også tillegg til hvert måltid nå og presser mye en gang om dagen. Går i skriketokter før han endelig får det ut uten min hjelp. Tror det er veldig viktig å følge doseringsmålene på Nan-pakken.

Kjöper dere NAN i dagligvarebutikken eller på apoteket?
Den de selger på apoteket heter NAN og har noen tall/bokstaver bak navnet, og er mildere for magen.
den er riktignok dyrere, men allikevel.

Jeg kjøper på butikk.. skifta skikkeli stordose bæsjebleie nr to i dag nå nettopp.[:D]

ORIGINAL: Irene30

Jeg kjøper på butikk.. skifta skikkeli stordose bæsjebleie nr to i dag nå nettopp.[:D]

I dag har ikke emma hatt gevinst i bleia siden i dag tidlig. Unormalt for å väre henne. Og i ettermiddag/kveld har hun spist oftere også. ...men litt dumt at hun ikke kjenner sine begrensninger og spiser for mye slik at hun fulper. Må begrense måltidene hennes til 15 min.

Han gulper masse for tiden, men de gjør vel gjerne det av mme. Føler han spiser for mye, men de må vel få så mye de vil vel??

Gjør det.. Håper hun blir bedre snart.

Back
Topp