Noen som vet?

Sommerbaby:-)

Forelsket i forumet
Eg var på UL tirsdag, fortalte at eg var redd eg hadde lekket fostervann(har nemlig vært på båttur i  dårlig vær[:D]) Da blei eg sendt direkte inn til jordmor, der de tok en innvendig undersøkelse. Det viste seg at eg hadde 1 cm åpning, og mormunnen var moden[:D][:D][:D]
MEN- Det eg lura på e: Kan fødselen være like om hjørnet, eller kan eg enda belage meg på å gå en mnd til?????
Har så lyst å treffe lillegullet

jeg kan ikke sbare deg på det for jeg vet ikke,men det jeg lurte på var hvordan kjente du at du lakk fostervann? har lurt på det samme de to siste dagene,,,,[8|]

Jeg syntes det kom så uvanlig mye utflod, åsså luktet det annerledes...
Gikk konstant med en våt liten flekk i trusa...
Men det viste seg at det ikkje var fostervann, bare utflod, å helt normalt....[:)]

ok, for det er det jeg også har opplevd,men legen min sa at det var ganske normalt på slutten og det er med å "smører" fødsels kanalen... 

Jeg har også sånn veldig vannaktig utflod som lukter annerledes.. Lurte på om jeg skulle ta det opp med jordmor i morgen men da trenger jeg vel ikke det.. [:D]

Nå begynner i allefall nervene å surre ja.. Gleder vi oss jadda!!

jeg har hatt 1 cm åpning i uke 33 tror jeg det var... men den var langt fra moden...

Siden mormunnen er moden, så kan du kanskje prøve med samleie... Hvis du er utålmodig. Kanskje det kan resultere i at riene starter...

Ha masse sex som Carina sier.......
Sæd inneholder det samme stoffet som de modningssprøytene du får på sykehuset
Så hopp i køya Sommerbaby
Og husk å sladre til meg så fort det skjer noe!!

Skal se om eg får sambo med på noe sengekos
Han e jo ikkje akkurat såå veldig gira på det for tiden

Eg skal sms deg med en gang det skjer noe Gira[:)][:)]

Ha ei fin natt alle sammen[;)]

med en cm kan du nok gå en stund...men siden den er moden kan det jo være rett rundt hjørnet...

men du går nok ikke en mnd til med moden mormunn[8|]

tvitvi.[:D]

Back
Topp