Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor tidligt får vi den blødningen vi skal ha før vi begynner på sprøytene når vi går på den sprayen. I måren har jeg brukt sprayen i en uke. Starter med sprøtene 27 mai. Har fått det får meg at det skjer vell noe galt, så jeg ikke får den blødnigen.
Dersom du hadde el på dag 14-15 så kan du regne med at du får mensen 14-18 dager senere, det er vel det mest normale med den sprayen, jeg fikk forskjøvet min mens med 3-4 dager på mine 2 forsøk.
Når vi er inne på temaet så har jeg også ett spørsmål ang dette med sprayen. Har her inne lest om at den starter dere på på dag 20, jeg derimot skal starte på dag 25... Tenker masse på at; "tenk om det er for sen oppstart og at den ikke funker som den skal osv osv"... Dere med mer erfaring enn meg på dette, hva tenker dere og når startet dere opp?
Jeg starta på sprayen på dag 20. Hadde EL på dag 17 og fikk mensen på dag 31 (eller dag 11 med spray). Så her kom mensen til normal tid i forhold til EL.