Noen som vet?

Nøsste

Gift med forumet
I dag fikk jeg sprayen i posten. Så nå er det bare 10 dager til jeg begynner,full nedtelling[:D]hehe. Men jeg lurer på en ting. Er det ikke lurt og ta vare på alle kviteringene,alt som vi betaler av medisiner osv i forbindelse med forsøket. Mannen min trodde ikke det var nødvendig og ta vare på den kviteringen vi fikk når jeg betalte sprayen. For vi måtte vell betale 15000 for forsøket?

Ta vare på alle kvitteringer. Dersom du kommer over grensa på 15 000 kr for medisinar får du refundert resten. 

Da må ta vare på alle sammen, fo du må levere inn de kviteringene til første forsøk også for å få refunfdert det som kommer over de 15000 du kommer over ved andre forsøk. Det kan jo hende at du havner over denne summen på første forsøk også.

Takk for hjelpen[:D]

Ja det er viktig[:D] Ta vare på alt[:D]

da e eg bare tre dager etter deg[:D]

For all del ikke kast kvitteringer!!!!!!!!
De må de ha når/hvis du skal få refundert de utgiftene du har over 15000 på medisiner!

Men de skal jo ha reseptene og skal de ikke? Det sa i hvert fall dama på nav til meg da jeg ringte for to uker siden. Pluss at de måtte ha brev fra legen om at jeg var blitt sendt videre til KK.

ORIGINAL: kate

For all del ikke kast kvitteringer!!!!!!!!
De må de ha når/hvis du skal få refundert de utgiftene du har over 15000 på medisiner!

Back
Topp