Noen som vet?

Nøsste

Gift med forumet
Om noen av dere vet om det gjør noe om jeg har menstrasjonen når jeg skal på den samtalen. Ser det står brevet at det er samtale og undersøkelse. Så fikk jeg akkurat besøk av TR i dag. Ser ikke at det står noe i brevte at du ikke kan ha TR når vi skal der! Håper noen vet?

Eh...jeg hvet det er ekkelt, var i slutten på mensen min jeg med UL, jeg synes det var ekkelt men legen ga blaffen - følte meg litt skitten, det lukter jo litt av dette griseriet også. Men det var siste mensdag, så det var ikke full rulle. Han glemte å skrive ned detaljene frsa første samtale, så da måtte han ta en ul til for å finne ut av dosen min på siste samtalen vi hadde også - mer en planleggingssamtale, jeg tror han var for opptatt av å se om jeg var skikelig tømt etter min SA på første samtale, så han rett og slett glemte å skrive ned informasjonen om eggstokkene mine også. Greit jeg var ikke helt blid på han at jeg måtte til pers en gang til - men han unge legen beklaga så mye da[:-]

Ok....glad jeg har dere her inne jeg kan spør og mese på[:D]....Jeg begynnt å bli redd om jeg evt måtte få en annen time. Men det er jo ikke så lett. Ja,jeg får bare ta det som det kommer. Legen er vell vant med ganke mye!!

Fikk ikke ul på første konsultasjon med sykehuset jeg, bare samtale. Men nå hadde gynokolgen min som sendte henvisningen til porsgrunn hatt en grundig utredning av meg, så alle resultatene hadde jo sykehuset fått.
Hadde bare en samtale med legen, og deretter forklarte en sykepleier om prosesssen og behandlingsform osv...

Back
Topp