Noen som vet?

FirstTime

Elsker forumet
Begynner lurer jeg altså. For tre uker siden begynte jeg få så vondt i høyre arm. Kommer mest fra skulder. Det verker og dunker i armen og den kjennes litt sprengt. Jeg tenkte att jeg har sikkert bare ligget litt feil. Men nå har jeg hatt vondt i tre uker og i natt var det helt sjukt vondt. Det verket og dunket så fælt att selv om jeg var grisetrøtt klarer jeg ikke sove. Nå begynner jeg få vondt i andre arm og. Og ikke nok med det. Varmen de siste to dagene har fått hele kroppen til hovne opp. Men det vet jeg er bare vann så det er jo normalt sikkert. Men hva med armene?? ble litt redd da jeg leste om ei som hadde blodpropp i ett ben...

Tok det opp med jordmor og hun målte blodtrykk og sånn men fant ikke noe galt. Så jeg skal til legen til uken..men lurer jo fælt

Jaja..blir en deilig natt i natt tenker jeg. Sår hals, uroben, verkende armer, sure oppstøt, halsbrann og en overaktiv ungen :S

I need sleep

Hmm..håper jeg ikke har skrevet for mange klage innlegg...sorry.

Klem

Jeg mener å ha lest et sted at det er mengden vann som kan gi værkende og dunkende smerter i armene, noe med nerver i klem.. nei, husker ikke helt. Skal se om jeg finner det igjen det jeg leste..

Bortsett fra det med armene så har jeg samme natterutine som deg.
Ganske slitsomt!!

Det er bare å klage her inne, derfor vi er her for hverandre[;)]

Sørenklype jeg finner det ikke igjen..
Så jeg vet ikke[8|]
Håper legen finner ut av det da!!

huff. det gjør jæævlig vondt nå ass...dunker i kroppen og verker.. jeg skal iallfall ikke være så mye i sola som jeg har vært to siste dagene. Håper det finnes noe som hjelper å ta for dette..for sånn har klarer jeg ikke gå resten av tiden !

Mangler bare en infulensa nå...

VRÆÆÆLL...grine litt..

Irene

off stakkar , hørtast ikkje noke særli ut nej!
håpe det , det verte bejre snart!! :)

Syns du skal ringe legen jeg[8|] Høres ikke bra ut dette her altså!!
Pass på at du ikke går for lenge.. vanskelig å vite om det er trygt eller ikke..

Da har jeg vært og legen og jeg har klart få scenebetennelse øverst bak på armen. Vi kan ikke skjønne annet enn att det kommer av att jeg ligger bare på siden nå og så har jeg jo mange kilo mer en før. Værste att jeg begynner få det i venstre arm og. Har kjøpt med Ibux krem..håper det hjelper litt. Så jenter: varier på armposissjon når dere ligger..

Irene

Hihi.. Sorry at jeg ler!! hehe.. Du får prøve å bygge opp med masse puter, jeg sitter sover en del. Det funker!
Stakkars, det er jæv.. vondt med senebetennelse, men det var godt det ikke var noe værre! Smøre seg med ibux å slappe av, så går det seg nok til[;)]

God bedring!

jeg ler faktisk jeg og monicus!!!jeg ler av hvor problematisk teit
det skal være ligge godt. For å si det sånn så sliter jeg litt ligge med beina høyt (pga uro bein og vann), høyt med overkropp (pga sure oppstøt og nå slim hoste). Helst bør jeg ligge på venstre side da jeg har på scenebetennelse i høyre arm, noe jeg snart har i venstre. Men er litt vondt ligge på venstre side for piercingen min i øret gjør vondt (den har jeg tatt ut nå). Skla vi se...hmm..om det er noe mer kriterier her...ja det blir veldig fort varmt under dyna så halve kroppen må være over dyna....og så er det best med en pute under det ene ben, for det er vist best for de med problemer med bekken, "ekstra" puta jeg har klør.
HAHAHA....DETTE ER LETT FORKLARE TIL NOEN SOM IKKE VET....MEG MÅ BARE FLIRE HER NÅ DA..Er det så sabla lett ligge på siden bøyd eller?? herrgud lættis
og SIST MEN IKKE MINST..når jeg har lagt meg til..MÅ JEG TISSE!

Back
Topp