noen som vet?

godpia23

Flørter med forumet
hei..
jeg skal til jordmor i morgen.. hadde tenkt å snakke med henne da.. men begynte å tenke litt..
kanskje dere vet? har gått med hodepine i 4 dager nå.. trenger det bety noe?? i dag er jeg rett å slett slapp å sliten av det..[8|] 

hviss det skulle være noe, ville vel det dukket opp andre tegn også?

Hodepine er vel ikke uvanlig på slutten av svangerskapet... Hvis du tenker på sf så sjekker de urin, evt. høyt blodtrykk og vann i kroppen i tillegg. Hvis du er svimmel eller hoven i bena eller noe ville jeg ha tatt kontakt med føden.

ORIGINAL: lilleknøttet

Hodepine er vel ikke uvanlig på slutten av svangerskapet... Hvis du tenker på sf så sjekker de urin, evt. høyt blodtrykk og vann i kroppen i tillegg. Hvis du er svimmel eller hoven i bena eller noe ville jeg ha tatt kontakt med føden.

oki, visste ikke at det var vanlig jeg[8|] [;)]
har hatt en del vann i kroppen, men tror ikke jeg har så mye vann i dag!!
Har bare vært litt svimmel etter trening, men det tror jeg kommer av at jeg har trent litt for hardt..[8|]
får høre hva jordmor sier i morgen da, alt er sikkert i orden da.

Hvis du har vann i kroppen i tillegg til hodepine er det lurt å sjekke det opp... Kjenner du bra med liv er det sikkert ok å vente til i morgen. Lykke til!

huff.. nå ble jeg nervøs.. er ikke det vanlige at mønstre blir rolig nå på slutten?? hun har vært roligere siste uken.. men har jo kjent henne flere ganger,men ikke like aktiv som før[8|] men tenkte at det kanskje kommer av siste tiden før fødsel..?

Hei, har hatt mensensmerter i 3 dager nå. var på do i stad og tørket meg, da var det frisk blod og utflod.. Kan det ha vært slimproppen?
Har termin 7.mars.

Vel, jeg vet ikke jeg... Selv har jeg masse med liv, men det er vel individuelt. Kjenner du liv er det hvertfall greit! Ikke meninga å skremme deg altså, men det er jo bra du har time idag! Lykke til! Det beste er å drøfte dette med jordmor/ lege.

ORIGINAL: godpia23

huff.. nå ble jeg nervøs.. er ikke det vanlige at mønstre blir rolig nå på slutten?? hun har vært roligere siste uken.. men har jo kjent henne flere ganger,men ikke like aktiv som før[8|] men tenkte at det kanskje kommer av siste tiden før fødsel..?

Veldig vanlig med hodepine nå, har sjøl vondt i hodet litt hver dag... Jordmor sa at hodepine som henger sammen med svangerskapsforgiftning sitter et bestemt sted i hodet, så det var ikke den typen jeg hadde[:)]

Hvis du har sf ville jeg nok tru at du har en del væske i kroppen også... Jeg har litt, men litt er vanlig.  Ring føden om du er usikker du, kan bli skrullete av å høre på alle her inne[8D]

ORIGINAL: snuppa80

Veldig vanlig med hodepine nå, har sjøl vondt i hodet litt hver dag... Jordmor sa at hodepine som henger sammen med svangerskapsforgiftning sitter et bestemt sted i hodet, så det var ikke den typen jeg hadde[:)]

Hvis du har sf ville jeg nok tru at du har en del væske i kroppen også... Jeg har litt, men litt er vanlig.  Ring føden om du er usikker du, kan bli skrullete av å høre på alle her inne[8D]

heisan[;)]
nu har jeg vært hos jordmor.. ikke helt bra nei..[8|] blodtrykket var steget.. å siden hodepine, må jeg på ny kontroll i morgen...[&:] håper det ikke er sf.. hva skjer da?? blir jeg sotte i gang tro?

ellers så va det jo veldig positivt at hode har festa seg[:D] jippi!!!

Back
Topp