noen som vet??

Huffsa

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Dere som har vært på OUL allerede, Jeg lurer på en ting i forbindelse med OUL om det pleier å være ventetid før man kommer inn til timen slik som det ofte er hos legen, der man har time da og da men sitter gjerne og venter en halvtime over tiden før man får komme inn:eek: eller pleier det å gå greit å komme inn til oppsatt tid? :happy:

Det varierer sikkert, men vi måtte vente en halvtime :)

Vi ventet 15-20 min fra timen skulle startet :)

Vi ventet også nærmere en halvtime over tiden. På Ullevål. Jeg ville ikke gamblet på det, men lurt å være forberedt!

Last edited:
Ventet kanskje 5 min, men ikke stort mer :)

Kommer an på hvorfor du skal. Jeg skal til et sted som også tar akuttsaker, og der kan det lett bli ventetid.

Vi ventet også nærmere en halvtime over tiden. På Ullevål. Det ville ikke gamblet på det, men lurt å være forberedt!
Hehe, lurer ikke fordi jeg har planer om å være sen, men skal rekke noe etterpå, og tidene ligger litt i grenseland om jeg må vente mer en 30 min :-P men alt løser seg uannsett, gleder meg! :-D

Det kommer jo helt an på om du må vente eller ikke. Vi måtte vente i 15-20 min over tiden sist vi var på ultralyd. Hvis det er mye å gjøre for jordmødrene så er det nok litt ventetid. Særlig i juni-juli-august da det er ferieavvikling

Vi ventet ikke i det heletatt, kom inn rett før timen faktisk! :)

Back
Topp