Noen som vet??

Som jeg sa selv også, til bestyreren, at om hun faller og slår hull på dressen feks, så er det noe helt annet enn at noen av de voksne skulle lage hull i dressen. Samme prinsipp.. Hun brukte det mot meg da jeg spurte hvem som skulle erstatte det, at ting blir ødelagt i bhg! Ja, jeg veit da for svarte det, men når unga gjør det selv, er det greit, det er ikke greit når de voksne ødelegger det, fordi de ikke er forsiktige nok!!

Ta det til media! :-P skjønner ikke at det er mulig å behandle barna på den måten når de skal stelles!!

Jeg gidder ikke lage noe styr.. Men jeg skal ha erstatta det, siden det er de ansatte som har ødelagt det!

Ta det til media! :-P skjønner ikke at det er mulig å behandle barna på den måten når de skal stelles!!
Fy for noe slurv! Og hardhendt behandling av barn! Går ikke an... Jeg er Freelance journalist rettet mot magasiner, kan sikkert ta saken om det er av interesse?

Som sagt, jeg vil ikke lage noe styr ut av det, vil bare vite hva jeg kan kreve og ikke.. Men hvis de ikke erstatter det, så skal jeg si fra;-)

Jeg hadde blitt ille sint og sagt klart ifra om at dette er uakseptabelt! Aldri har noe slikt skjedd her, de må jo være voldsomt hardhendte??

Det er det sykeste jeg har sett av behnadling .... barnehageansatte må jo bare ha revet klærne fra hverandre i stedenfor å kneppet opp knappene - spent å høre om du når frem hos den største høna i barnehagen hehe

Har enda ikke hørt noe, jentungen har hatt fri i to dager nå, så spent på å se om de sier noe når jeg skal levere henne i morgen.

Latterlig behandling av klærne i barnehagen, spesielt når det skjer så ofte!! Men samtidig vil jeg si at jeg tror ikke det trenger å bety at de ansatte slenger ungen på stellebordet og river klærne voldsomt av barnet. Når mi lille jente enda brukte body så skjedde det samme med meg de gangene jeg va litt lat og ikke tok i knappene, men heller tok tak i selve bodyen, skal ingen ting til for å lage hull i slike tynne ullbodyer, ull er veldig lett å lage hull i. Men fant fort ut at jeg heller skulle bruke knappene, en del penger spart på det;) Så som sakt så trenger det ikke bety at barnet blir behandlet dårlig, selv om man aldri skal si aldri! Men tilbake til de ansatte, utrolig sløvt! Greit at det skjer en gang, men tre ganger på rad er for mye! Det kalles latskap!!

Førsta eg tenkte når eg leste posten va nett da samma so mongen andre her.. Hardhendt behandling, nåke so ikkje høyre heima nåken plass! Eg har sjøl jobba i bhg,bytta ein del bleie. Eg har sjøl aldri opplevd å ødelegge ein body i den prosessen.. Men da dei mest truli har gjort e å ta tak i "rompo" på bodyen,ikkje longs kanten. Kan væra dei e redd for gris elns.. Ikkje greit altså, uansett! Men mitt poeng e at dei treng ikkje nødvendigvis vera brutale eller ikkje ha omsorg for ongen i stellesituasjonen forda! Men for all del altså, erstatning burde vore ein smal sak -Lik da å begynna å knappa bodyen opp skikkeli!:)

De skulle kjøpe tre nye bodyer til oss, men jeg fikk klar beskjed om at de kom til å notere ned hva slags type klær hun har på seg hver dag! Fy faen noe så dumt!!!

Tror de virkelig at du vil lure de for å få tre nye bodyer...?? :confused: det er litt lavmål!

De ville vel ha det på sitt rene om hun har på seg "slitte" klær, og om det ødelegges i Bhg eller hjemme.
Nei. Det lurer jeg og på, hvorfor i allverden skulle jeg snylte dem for 3 bodyer?? Greit de er dyre altså, men har da faen meg råd til å kle ungen min!!

Back
Topp