Noen som vet?

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Vet at man får beskjed om å tisse etter fødselen før man slipper inn på barsel avd. men er det noen som vet om man må bæsje før man får lov å dra hjem fra sykehuset? :p
 
Ingen som sa noe om det til meg i hvert fall :p
 
Jeg har ikke trengt det med de andre to ihvertfall. Tror ikke det er vanlig heller.
 
Neida, du må ikke det :) men du bør ikke drøye så lenge, få det overstått så fort som mulig selv om det kan være vanskelig/vondt. Kjekt å ha et klyster liggende hjemme just in case :)
 
Okei, takk for svar, var mamma som nevnte at dette var vanlig før i tiden. :p
Syns alltid det er lettere å gjøre hjemme enn andre plasser :p pluss doen på rommet her er så høy at man må nesten ha stige for å komme seg opp :D
 
Okei, takk for svar, var mamma som nevnte at dette var vanlig før i tiden. :p
Syns alltid det er lettere å gjøre hjemme enn andre plasser :p pluss doen på rommet her er så høy at man må nesten ha stige for å komme seg opp :D
Åh herregud sa kan jeg risikere å måtte være der lenge for jeg går sjelden på do. Haha
 
Du må tisse, men bæsjen kan vente. Lurt å ta litt laktulose de første dagene, så blir den ikke så hard :)
 
Vet at man får beskjed om å tisse etter fødselen før man slipper inn på barsel avd. men er det noen som vet om man må bæsje før man får lov å dra hjem fra sykehuset? :p

Jeg grua meg til å gjøre det første ganga etter fødselen med tanke på jeg var sydd litt i tillegg.... Gikk fire dager og overraskende mykt det som kom (beklager detaljer....) gjorde ikke vondt heller :)
 
Jeg måtte ta laktulose første dagene etter fødselen. Skal gjøre det samme nå
 
Back
Topp