Noen som vet???

Tvillingmamma81

Andre møte med forumet
Noen som vet hvor man kan ta ultralyd i Tromsø?? Har hørt med Gyn Tromsø (de sjekket ikke kjønn!!) og Berit Aune begge de hadde fult!! Har time til oul neste torsdag der jeg kommer i fra, men er nå på opphold på Unn med jenta mi og har fått tilbud om ei ekstra uke. Så vi reiser ikke hjem før neste fredag. Så jeg går glipp av oul timen min!! :(

Kan du ikke forklare situasjonen på sykehuset så får du kanskje OUL på unn? :-)
Jeg fikk i Hammerfest, grunnet en begravelse vi måtte i og mistet timen min hjemme.

Ultralydklinikken har åpent annenhver torsdag. Gå inn på ultralydklinikken.no og sjekk om det er ledig time og åpent nå som du er det ;) Er dyrt da,1400 kr, men de er veldig flink :)

Ultralydklinikken er veldig flinke! :)

Hvorfor går du ikke opp i 5 og spør føde pol om de kan hjelpe deg? Du har fritt sykehusevalg så vis til den oppsatte timen du har et annet sted.

Ultralyd klinikken (Dag) er kjempeflink og kan gi deg full screening, men kan ikke erstatte OUL fikk jeg beskjed om. Så kontakt føde pol på unn. :)

Den skal ikke erstatte oul. Den får jeg når jeg kommer hjem. Da sjekkes alt! Det som var viktigst var å få termindatoen. Vi er ikke på Unn, men i et annet bygg i sentrum.

Back
Topp