Noen som vet ?

Tusen Takk ! <3 Jepp, stod sammen med Eirik Johan da de tok bilder av lungene hans :( Men trur ikke d har så mye å si, siden d mest sannsynlig er noe som er feil her :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Innom fra augustforum å leser. Lykke til på UL imorgen! Håper alt står bra til!

Lykke til på ul. Og når det gjelder røntgen så skal ikke én gang ha noe å si, det er jevnlig eksponering som er farlig.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg ble tatt bilder av da jeg var høygravid med en maskin som gravide absolutt ikke skulle være i.. Men det var pga hjerneslag.. Uansett gikk det fint. Men kunne ikke være mer i den maskinen eller i den 6 mnd etter fødsel. :) tipper det går bra :*

Du får ha lykke til!
Røntgen er ikke så ille egentlig. Måtte igjennom røntgen forrige svangerskap for å utelukke skade og jeg fikk en fin og frisk sønn. :) verre med all medisinene de trykker i deg til tider!

Uff, for en utrolig forvirrende situasjon! Sier lykke til selv om du sikkert har vært på ul nå?

Hvordan går det med deg?
Jeg krysser fingrene for at du er gravid fremdeles og at det er noe annet som kan forklare blødningene dine.

Jeg syns det stiger så bra at du må jo være gravid. Kan du ha mista en tvilling?

Hadde jeg vært deg så hadde jeg forlangt en ultralyd i kveld. Stå på ditt!!!!

Samme tenkte jeg! Lykke til<3

Sent from my iPad using BV Forum

Tenker på deg og håper på gode nyheter!!

Håper alt står bra til med deg!

Hvordan gikk det på ul?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ser at vi er mange som tenker på deg. Hvordan går det med deg ?

Håper inderlig på gode nyheter !

Hvordan går det med deg?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er så spent på hvordan det er med deg!!!

Håper alt er bra med deg og at du fortsatt er gravid. Er også utrolig spent på hvordan det går!!!

Heia jenter ! Var på ul i dag .. Fikk se babyen vår, ca 8 uker .. Bankende hjerte, frisk og fin .. Men dette endte nok i en hasteoperasjon :( Den lille lå på venstre eggleder :( <3 Huff !! :(

Huff! Godt det blir oppdaget og at du endelig fikk en bekreftelse/slutt på dette. Det må være veldig trist å se et bankende hjerte og likevel få beskjed om at det ikke blir noen julibaby :( Lykke til videre, håper det snart setter seg en ny spire godt plassert i livmoren!

Huff dette var trist. Men godt de oppdaget det så tidlig. Håper alt er bra med deg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp