Noen som vet??

Kråkebolla

Med en liten kråkebolle i ovnen
Hei jenter! :-)

Jeg lurer på om det er noen her inne som velger å føde på et annet sykehus enn det du hører til? Det har nemlig vi søkt om. Da igjen så lurer jeg på om noen har erfaring med hvor lang søknadstiden er? Hvor lang tid etter søknaden sendes får vi svar på om vi er kommet inn på det ønskede sykehuset, og når får vi greie på dato for ultralyd? :-)

Jeg er jo så utålmodig, og ikke minst nervøs for at papirer har forsvunnet og at man blir glemt oppi alt som skal svares på.. hehe :-)

forrige fødsel fødte jeg i førde, fordi jeg har ikke vert så begeistra for sykehusa her oppe som jeg bor.
dro til min min i novenber og gikk til jordmor der, alt gikk ganske fint, hun sa ifra til sykehuset om at jeg ville føde der og sendte over nøvendig info.
kanskje det er annerledes i større byer, ikke vet jeg...

Gi litt info om hvilke sykehus du velger mellom. Lettere for folk å svare på erfaringer derfra. :-(

Gi litt info om hvilke sykehus du velger mellom. Lettere for folk å svare på erfaringer derfra. :-(
Ja, kanskje lurt det :-) Har søkt oss inn på Ullevål, men hører egentlig til Ahus :-)

Jeg har søkt (og fått plass) på Riksen, bor i Fredrikstad. Gikk under 1 uke!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er fritt sykehusvalg fikk jeg beskjed om. Valgte ahus, men kunne bestemme selv hvem jeg ville på. Gjaldt nå og forrige gang.

Jeg har søkt (og fått plass) på Riksen, bor i Fredrikstad. Gikk under 1 uke!

Søkte du selv?? Fastlegen min skulle gjøre det for 2 uker siden, ikke hørt noe enda..

Det er fritt sykehusvalg fikk jeg beskjed om. Valgte ahus, men kunne bestemme selv hvem jeg ville på. Gjaldt nå og forrige gang.

Ja, det er fritt sykehusvalg, men du må søke deg inn og de må jo ha plass til deg der du søker :-)

Da fikk jeg nettopp en tlf fra svigerinne som jobber på Ullevål, viser seg at de ikke har fått noen søknad der i det hele tatt.. Ringer fastlegen og de påstår at det er sendt fra dem, så da har vel papirene forsvunnet i posten....... kremt.. Synd, for når det ble så forsinket som nå, så mistet vi ultralyden i desember, for der er det nemlig fult nå..

Nå sender jeg inn søknaden selv, så vet jeg at det er gjort! :-)

Takk for alle svar, håper å få litt fortgang i dette nå! :-)

Back
Topp