noen som vet..

Monkaponka

Forumet er livet
Kunne tenkt meg et bad før jeg legger meg, men hva er for varmt? 37/38 grader blir jo nesten kaldt. Skjønner at jeg ikke skal koke lille i magen, og andre sier at det kan fremkynne veer.. det siste har jeg ikke lest noen sted. Noen som vet hvor varmt vann? lengter etter bade-karet..[8|]

[8|][8|]hmm. jeg dusjer nesten i 50 grader. For å være nøyaktig så dusjer jeg i 47 grader. Er det virkelig farlig å dusje varmt????? [8|]

Vet ikke noe spesiellt om dette, men jeg har aldri hørt a noe er for varmt,man kan jo dra til syden i 40 grader når man er gravid, så hvorfor skal det være farlig med litt for varmt vann?
Jeg har ikke badekar,men nårjeg var gravid så dusjet jeg i nokså varmt vann,tenkte aldri over at varmen kunne være "farlig".

vet ikke 100% sikkert, men leste et sted at man ikke skulle ta for varmt bad, men fikk ingen ordentlig forklaring..

Jeg har da dusja i glovarmt vann siden jeg ble gravid, og ikke merka noe galt enda[:)] Skal MYE til før babyen blir overopphetet der inne, trur min koser seg når jeg dusjer jeg[:)] Og jeg dusjer som sagt i VARMT vann og leeeeeenge.....[:)] Det er nok ubehagelig for deg lenge før det er farlig for babyen skulle jeg tru[;)]

Kos deg i badekaret du[:)]

Så lenge du ikke brenner deg er det vel greit,men man kan bli fortere svimmel og ør i varmen når man er gravid. Kroppen din regulerer varmen innvendig eller no sånt... he he. Fikk mange ganger beskjed av jordmor om å gå å ta meg et varmt bad..

Herlig! Da skal jeg kose meg i bade-karet!! Nei, det er nok litt gamle kjerringråd jeg har fått.. Takk, nå skal jeg kose meg![;)]

Kos deg ja!!!!![&:]

Monicus bader!

Kos deg masse!!!

HA HA HA, fyller opp karet nå..
ORIGINAL: mayb31

Monicus bader!

Kos deg masse!!!

Back
Topp