Noen som vet........

miel

Andre møte med forumet
Eg fødte for 5 mnd siden no, å har endå ikkje fått mensen tilbake. Ammet frem til jenta var 3 mnd. Og det er 2 mmd siden no. Har avogtil litt sånne "luft smerter" og "menssmerter" og tenker att no er det vell rett rundt hjørnet, men så nei. kunn masse utflod.. sånn har det vert den siste mnd. Her om dagen var eg på do, og fikk skikkelig vondt i magen. Litt "rie" liknende. Varte kunn i 10 sek. Men kunn 1 gang. Er det normalt å ikkje ha fått mensen tilbake på 5 mnd? forige gang eg var gravid fekk eg mensen når han har 3 mnd ca... Men så alle disse plagene, er såå irriterende...
 
med første ammet jeg til han var 8mndr og fikk mensen tilbake etter 6mndr, denne gangen ammer jeg enda (hun er straks 5mndr) og har ikke fått mensen enda men har jo spiral så spotter litt i ny og ne :)

men tror ikke det er uvanlig, er vel bare kroppen så prøver å komme igang igjen tenker jeg.
 
ammer her, og ingen mensen
 
Du beskriver akkurat sånn jeg har det, men jeg fullammer fremdeles, da. Jenta mi er 4,5mnd. Tror det er normalt at mensen lar vente på seg uansett om man ammer eller ikke, men hvis du har en del smerter eller er bekymret, hør med legen din om alt er normalt. Ikke noe hyggelig å bekymre seg!
 
Back
Topp