Noen som vet?

Des09&Des12

Forelsket i forumet
Igår kveld hadde jeg intense smerter i magen.. Kunne bare ligge i en stilling eller så var det vondt! Å idag er jeg ikke kvalm eller noe :s Hva kan det ha vært?

Det var ikke strekkinger/smerter i livmora da? Er selv tobarnmor snart, og merker de GODT for å si det slik. Måtte ta paracet i forrige uke.

Ingen?

Aner ikke.. :S Aldri opplevd dette før liksom.. Var helt ekstremt.. Var så vondt at jeg nesten lå å grein.. :s

Hørtes litt ut som det. livmora strekker seg. STYGG vondt til tider ! Ta deg en paracet :)

Jeg var borti akkurat d samme da jeg var ca 6uker på vei, å nå er jeg 12+4. Opplevde slike smerter bare en gang.Så er nokk bare strekk inger i livmoren:-) som legen sa til meg, d kan kjennes ut som det er noen som stikker en kniv i magem sin å vrir rundt, men at d var helt normalt;-)

Har hatt konstant vondt ifra idagmorges :( er så slitsomt.. :'(

Hvis det er intense smerter som varer over tid ville jeg nok ta kontakt med lege. Kan jo godt hende det er livmora som strekker seg, men trodde ikke det skulle gjøre så vondt at man må ta smertestillende...

Kan det være at du har mye luft i magen? Jeg har ganske intense smerter enkelte dager, og må stort sett bare ligge. For min del er det luft, det vet jeg.

jeg hadde d slik en gang, da måtte jeg sette meg ned på alle fireklarte ikke å røre meg da det sto på, noen timer etterpå  begynte jeg og blø, det endte i spontan abort.... har villa kontakta legen jeg.. så slipper du å spekulere på hva der er.....
lykke lykke til :)

Er det vondt bare på en side må du kontakte lege, det kan være svangerskap utenfor livmoren. Jeg ville ringt legen uansett.

Back
Topp