Noen som vet ??

4mai gutt

Betatt av forumet
Tenkte på dyne/vognpose til våre små...Hva kjøper dere?

Tenkte kanskje det var for varmt med dyne/vognpose...Hmm
Det er jo nesten sommer...

Jeg har dyne til å begynne med, men kommer til å kjøpe en dunpose når det nærmer seg høsten :)

Pose blir nok veldig varmt til å begynne med ja. Regner med dyne i starten så tynt pledd, så dyne igjen til høsten også har jeg en igloo pose ting til vintern :)

Du trenger ikke pose på sommeren, det holder lenge med dyne, kanskje bare et helseteppe også, men det er greit å ha en dyne for det er ikke alle dager som er like varme. I tillegg har jeg hatt en korthåret lammeskinn i bunnen på vognen for det skal regulere kroppstemperaturen, men det har faktisk blitt for varmt i perioder. (Har april og maibarn fra før).

Vognpose med skifergrått cordtrekk

denne har jeg bestillt... den har kommet og er rett og slett NYDELIG!!!!

den KAN brukes hele året... ligge ute og sove i kun ull og lue:) digg... 

mai er ikke kjempe varmt;) men juli... blir det nok ikke pose:) jeg er en ull hele året jente

har en lett vogn dyne og evt. teppe :)

Han skal få voksi urban etterhvert. Det har storebror og vi er så fornøyd. Den har forlenger, så han bruker een enda. Før det skal jeg ha en vårpose som søstra mi låner meg. Ellers blir det en lett dyne :)

Blir dyne her ja og pose til høsten/vinteren:)
Sommeren blir det vel bare teppe på de varmeste dagene i allefall....hvis vi er heldige å får det:)

Back
Topp