Noen som vet?

Latterfrosken

Forumet er livet
Om man skal ha med seg bleier til bebisen i sykehusbagen? Eller får man det der? Og hva med sånn oljer og lotioner, zink salve osv... skal man ta med seg det? Holder på å pakke bagen, og det er ikke plass til så mye, så jeg lurer. Har bare pakket ned et sett med klær til nurket, som vi kan bruke til hjemreisen. Fint om noen som har peil svarer. Hva anbefaler dere? Klem

Jeg har kun tatt med klær utenom hentesette. Bleier og alt det der får du på sykehuset [:D]
Lykke til med pakkingen, er ikke helt ferdig selv men begynner å slite med plass [;)]

behøver ikke å ha med bleier til sykehuset det får man der , men salve og sånt vet jeg ingen ting om, men man får vel detder oxo hvis man behøver det.
jeg hadde med et plagg til thea ja, som hun kunne ha på vei hjem [:)] lykke til

Tusen takk, ikke lett å vite hva man skal ha oppi den lille bagen. Har dere med mye klær til dere selv? Jeg tar med et par bukser, noen gensere, t skjorter, og store truser, og to pakker bind. Og to amme-bh er. Holder det? Og morgenkåpe. Men pysj har jeg ikke. Klarer ikke ligge i pysj.

Enig med deg... Har styrt unna det meste av salver til alle mine barn og har hatt veldig få såre rumper.... Skift ofte og skyll gjerne med lunket vann hvis det er avføring... La babyen lufte "fua" så ofte du kan... Og de elsker det

Back
Topp