Noen som vet?

Frk.Careface

Glad i forumet
Har pakket frem scappesakene mine etter de har ligget i esker i 2-3 år..fælt tragisk, jeg vet[&o]
Var ute å shoppa litt i dag og oppdaga cookie cutters dies fra QK, og ble litt nyskjerrig på de der laaange..spurte hu dama i butikken om de kunne brukes i Revolution, det kunne en men da måtte en bytte ut den der plata til en lengre..har prøvd å finne ei slik plate på nett men ser dårlig ut..noen som vet om de fins?eller MÅ en ha cookie cutters maskinen for de lange?[:)]

Er det denne du mener?

http://www.bikuben.com/produkter/quickutz/revolution/revolution---tilbehor/quickutz-revolution-12-cutting/

(står dette under de lange cookie cutters på bikuben: Cookie Cutter dies som er 29,5 cm lang. Klypene er ca. 2,6 cm i lengde. Denne er kompatibel med Epic Six og Revolution. Til Revolution benyttes 12" Plattform med denne diesen)

da må du ha den lange plattformen og lange kuttematter. Ikke lett å få tak i ettersom revolution ikke lages lenger....sjekk ebay eller noe[;)]

Kan ikke brukes i big shot og da? Der er det og lange dies og må ha disse lengre platene for å kutte[8D]

ORIGINAL: Fru Lotten

da må du ha den lange plattformen og lange kuttematter. Ikke lett å få tak i ettersom revolution ikke lages lenger....sjekk ebay eller noe[;)]

såå mye jeg har gått glipp av på noen år allså..skikkelig irriterende[:@][8D] hehe..ska sjekke ebay:)

Back
Topp