Noen som vet, please??

Will do.

Fortsatt ingen som melder seg frivillig til å analysere morgenbæsjen?[:-]

ADVARSEL!! Bilde kommer lenger ned[8D]

Vil gjerne at noen ser asså..[&o]

Ser på bildet at det ser litt gulgrønt ut, men det ble bare sånn på bildet[8|] Sikkert fordi tisset er så gult.
Avføringa er egentlig helt gråhvit.

Uten å ha lest meg igjennom hele tråden, så ville JEG tatt en telefon til sykehuset, barneavdelingen.  [:)]

ORIGINAL: smartass

Will do.

Fortsatt ingen som melder seg frivillig til å analysere morgenbæsjen?[:-]

ADVARSEL!! Bilde kommer lenger ned[8D]

Vil gjerne at noen ser asså..[&o]

Ser på bildet at det ser litt gulgrønt ut, men det ble bare sånn på bildet[8|] Sikkert fordi tisset er så gult.
Avføringa er egentlig helt gråhvit.

Ikke er jeg lege, og ikke er jeg en 4 mnd gammel baby.
MEN jeg har hatt hvit bæsj og oransje urin. Og da ble jeg lagt inn på sykehus med gulsott (en gallestein satt fast).

Ring fastlegen. Eller dra rett ned dit. Ta gjerne med bleien. Eventuelt bildet.

ORIGINAL: Labambie

Uten å ha lest meg igjennom hele tråden, så ville JEG tatt en telefon til sykehuset, barneavdelingen.  [:)]

Så du ikke skrytebildet heller?[:D]

Ja.. Jeg ringte vakthavende på sykehuset da Aram var liten, og fikk grisekjeft[X(] Hvorfor ialle dager skulle jeg ringe dit, ring legevakta![:@]

"Jammen.. jammen.. de svarer ikke[X(]"

Jeg ville tatt en telefon til barneavdelingen for å fortelle om dette, for jeg tror nok at dette er noe dere må finne ut av, for det er jo ikke normalt[&:]

Huff.. ikke morro.. Håper dere finner ut av det.

Er det gulsott så er det litt lysbehandling som skal til[:)]
Tydelig at noe har stoppet opp på veien.

masse lykke til[:)]

ORIGINAL: hjertetmitt

Jeg ville tatt en telefon til barneavdelingen for å fortelle om dette, for jeg tror nok at dette er noe dere må finne ut av, for det er jo ikke normalt[&:]

Huff.. ikke morro.. Håper dere finner ut av det.

Er det gulsott så er det litt lysbehandling som skal ti
l[:)]
Tydelig at noe har stoppet opp på veien.

masse lykke til[:)]

Det spørs på årsaken til gulsotten, det..

Hadde ringt til sykehuset jeg[:)]

Og hadde troppet opp der om de hadde bedt meg se det ann, det syns jeg du har gjort lenge nok.
Jenta di er jo ikke i form og den bæsjen der er definitivt IKKE normal[&:]

Uff, håper dere finner ut av det og at jenta di blir fort frisk[:)]

Signerer de andre her.. Kontakt fastlege event barneavd.. Den bæsjen ser LANGT FRA normal ut.. [&:]
Masse god bedring til lille gullet ditt.

Ikke sant, da er det ikke mer å vente på. Takk jenter.[:)]

Huff, stakkars broren også, venta og venta og venta på legevakta i går, og nå igjen. [&o]

Huff, stakkars broren også, venta og venta og venta på legevakta i går, og nå igjen. [&o]
Masse lykke til! [;)] Hold oss oppdatert etterhvert da [:)]

ORIGINAL: *Musti*

Masse lykke til! [;)] Hold oss oppdatert etterhvert da [:)]

Ja, jeg har jo akkurat kommet meg på Twitter igjen, såe...[:-] Alle skal få (vite)! Neida.[8D]

Takk.

Etter å ha sett bilde tenker jeg bare mer og mer lever/galle ..
Det der må vel legene også skjønne ikke er normalt, og gi dere den behandlingen dere har rett på

Ja, jeg skal absolutt ta henne med tilbake.
Men det blir nok legevakta, de har også skrevet i papirene "lav terskel for rekontakt", så de tar nok oss imot.

Men hvis det skulle være noe lever/galle, vil det si at jeg burde komme meg dit fort..? Nå! liksom?
Har ringt litt rundt, og hvis jeg venter et par timer så har jeg noen til å passe 1åringen her hjemme, og kan dra ned med bare henne.

Googlet litt syptomer på diverse, og leste et sted at man kunne ha vondt i "magen" oppe ved ribbeina på høyre side.
Så jeg testet henne litt, og hun viser ubehag når jeg trykker/klemmer der. Men ikke på venstre side.

Samtidig så er hun feberfri i dag, så allmenntilstanden er mye bedre enn i går, hun er ikke så slapp.

Ja, jeg skal absolutt ta henne med tilbake.
Men det blir nok legevakta, de har også skrevet i papirene "lav terskel for rekontakt", så de tar nok oss imot.

Men hvis det skulle være noe lever/galle, vil det si at jeg burde komme meg dit fort..? Nå! liksom?
Har ringt litt rundt, og hvis jeg venter et par timer så har jeg noen til å passe 1åringen her hjemme, og kan dra ned med bare henne.

Googlet litt syptomer på diverse, og leste et sted at man kunne ha vondt i "magen" oppe ved ribbeina på høyre side.
Så jeg testet henne litt, og hun viser ubehag når jeg trykker/klemmer der. Men ikke på venstre side.

Samtidig så er hun feberfri i dag, så allmenntilstanden er mye bedre enn i går, hun er ikke så slapp.

Jeg kan gå nå med begge, eller vente til kl.2 og ha barnevakt for han andre.

HVIS det skulle være noe, burde jeg gå nå?

Jeg tror muligens jeg ville ventet på barnevakten. Siden du sier at allmentilstanden er grei.

God bedring til lille jenta de!

Signerer de andre om å snakke med lege.
Utslettet
Når mine er små har jeg valgt bort såpe til fordel for olje til rengjøring, og er det behov for såpe har jeg vasket den bort og etterpå brukt olje, latt lufttørke litt og så påføre eventuell salve veldig tynt.

Jeg kan gå nå med begge, eller vente til kl.2 og ha barnevakt for han andre.

HVIS det skulle være noe, burde jeg gå nå?

ville gått nå, og fått barnevakten til å komme på legevakta og hente han andre

Ammer du, eller gir du MME?

ORIGINAL: Melina_

Ammer du, eller gir du MME?

mme

Back
Topp