Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Melina_
ORIGINAL: smartass
Ammer du, eller gir du MME?
mme
Har du prøvd ulike typer MME? Vært borti noe av det samme med en av mine unger. Det kan være noe med noen enzymer i avføringen, det kan man finne ut ved hjelp av en avføringsprøve.
mme
Har du prøvd ulike typer MME? Vært borti noe av det samme med en av mine unger. Det kan være noe med noen enzymer i avføringen, det kan man finne ut ved hjelp av en avføringsprøve.
Sånn plutselig?[:-]
Min mellomste hadde jo mye magevondt og "dårlig" avføring da han var baby, viste seg at han hadde melkeproteinintoleranse.
Men dette er ikke noe som dét iallefall.[:-]
mme
Sånn plutselig?[:-]
Min mellomste hadde jo mye magevondt og "dårlig" avføring da han var baby, viste seg at han hadde melkeproteinintoleranse.
Men dette er ikke noe som dét iallefall.[:-]
Det er ikke melkeprotein jeg mener, mener barnelegen snakket om et enzym som skilles ut fra bukspyttkjertelen som man enkelt kan påvise i en avf.prøve. Vi venter enda på det prøvesvaret da, men opplevde en vis bedring etter å ha prøvd ulike typer MME. Det dukket opp plutselig her iallefall..