Noen som vet hva dette er?

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
det starta som på det bildet der han har grønn body..! trodde det var hormonutslett/kviser men det blir jo bare mer å mer :o
var til jm på veiing og hun sa jeg skulle følge med om det dannet seg 'puss' i det.. mn de to siste dagene har det utviklet seg veldig fort nedover armene og kroppen..
ser ut som vanlige kviser liksom..

er det noe å gjøre med det?!

Vedlegg

• 1432746209827.jpg
    1432746209827.jpg
    45,2 KB · Visninger: 131
  • 1432746313226.jpg
    1432746313226.jpg
    43,7 KB · Visninger: 131
Hmm... trodde det var vanlig hormonutslett jeg. Men ganske mye da.
Det er jo puss inni hormonutslettet vanligvis.
Hmm.. vet ikke jeg. Ble du klokere? ? Haha :')

Skulle også si hormonutslett, men usikker

det er litt puss i det.. de ser ut som ei skikkelig moden kvise.. men er jo så utrolig mye? kommet på begge armene og brystet :o

så jeg hadde glemt en litt viktig detalj.. skulle kontakte lege om det ble mye puss inni dem.. så jm reagerte ikke på dem men mente også at det kanskje var litt mye, og set har blitt mye mer bare siden igår!

Min lille hadde ganske likt "utslett". Har blitt kvitt det nå! Han hadde det i over 1 uke. Spurte på helsestasjon og hun sa det var hormonutslett og at han sannsynligvis ikke var plaget av det. Han hadde det for det meste rundt øynene, og etterhvert så det veldig sårt ut og det kom stadig fler og fler "kviser". Men etter et par dager dannet det seg en gul skorpe også ble det sakte men sikkert borte :) Virket ikke som han var noe plaget av det, var vel mere jeg som var bekymret for at det skulle være vondt! :P :)

Min lille hadde ganske likt "utslett". Har blitt kvitt det nå! Han hadde det i over 1 uke. Spurte på helsestasjon og hun sa det var hormonutslett og at han sannsynligvis ikke var plaget av det. Han hadde det for det meste rundt øynene, og etterhvert så det veldig sårt ut og det kom stadig fler og fler "kviser". Men etter et par dager dannet det seg en gul skorpe også ble det sakte men sikkert borte :) Virket ikke som han var noe plaget av det, var vel mere jeg som var bekymret for at det skulle være vondt! :P :)

sånn er det her også, men det virker ikke som det forsvinner helt selv om den gule skorpa blir borte.. hatt det i 3uker og som jeg skrev, det blir bare mer og mer og itvilker seg fortere :o

han virker ikke plaget av det i det heletatt da :)

Min har også hormonutslett. Og han har det på magen, ryggen og armene i tillegg til ansiktet. Er seks uker nå på søndag,og syns det begynner å bli bedre. Jeg trodde hormonutslett lignet på kviser jeg?

Min har også hormonutslett. Og han har det på magen, ryggen og armene i tillegg til ansiktet. Er seks uker nå på søndag,og syns det begynner å bli bedre. Jeg trodde hormonutslett lignet på kviser jeg?

ja det gjør det ;)
ble legetime bare for å være sikker da hun i skranken på legen også ble veldig usikker

fikk salve mot infeksjonen slik at det ikke skulle utvikle seg videre til en annen hudsykdom.. men er vanlig hormonutslett ja ;) men dog - veldig hardt ramma stakkars..

Back
Topp