Noen som vet? Hjelp..

LineMerethe

Gift med forumet
Jeg og kjæresten hadde nettopp en liten hyrdesstund. Når jeg gikk på do var det brunrødt på papiret da jeg skulle tørke meg. Noen som har opplevd det samme? Kan det være tegningsblødning eller hva det nå heter?[8|]
Og bør jeg ta kontakt med føden?

Har ikke opplevd det siden helt i starten.. Og da var et jo sakt at det var vanlig pga at hinnene inni der var svakere og lett kunne få en rift eller sprenge et blodkar.

Så det du bør kjenne etter er vel kynnere\rier! Begynner de å komme kan du ta kontakt med føden ja [8D]
Men er du i tvil, så er det jo ikke fali å ta en telefon [:D]

Jeg tok en telefon for sikkerhetsskyld. Hun mente det var slik tegningsblødning[;)]

Vet det er noen som har begynt å blø litt etter samleie, pga "svake" blodkar osv... Men det er joikke sikkert det er ditt tilfelle... [:)] Men du kan jo sikkert se ann om du får noen mage vondter eller noe, men som det blir sagt veldig ofte inne her: DET SKADER IKKE Å TA EN TLF HVIS DU ER USIKKER!!! Det er bedre, enn at du skal stresse deg selv og lillegull... [:)]
Masse lykke til jaffal... Så håper vi for din del at det er er en sånn tegningsblødning, så du får se lillegull snart... [:D]

ORIGINAL: LineMerethe

Jeg tok en telefon for sikkerhetsskyld. Hun mente det var slik tegningsblødning[;)]

Så spennende da, Line Merethe [:D] Da krysser vi alle fingre og tær for at det var en hyrdestund som skulle til for å sette det hele i gang!!!!! [:D][:D] Lykke lykke til... Og god helg... [:D]

Nå blir det spennende å se fremover [:)]

Takk[:D] Ja, håper det skjer noe i helgen. Det hadde absolutt ikke gjort oss noe[:)]

Back
Topp