Noen som vet/har erfaring...

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Om når man kan teste digitalt? Jeg har fått svake streker på strimmeltestene, og prøvde meg på en digital idag. Men den viste "ikke gravid"... Hmmm....
 
Jeg fikk svake tester helt i starten, tok digital to dager etter og fikk da gravid 2-3. Men tror nok det er veldig forskjellig fra person til person, og hvor tidlig man tester, så vent et par dager før du tar en ny :)
 
Ja ok! Forige graviditet, så tok jeg også en digital etter svake streker på strimmel! Da fikk jeg også "ikke gravid" men en uke senere, sto det gravid, så mulig jeg produserer lite hcg eller noe?:p Hva menes egentlig med dpo?.. Hehe
 
Dpo er days past ovulation (dager etter eggløsning). Jeg testet ikke sterk positivt før ca. 18 dager etter eggløsning
 
Åja, Hehe:) Ok, litt usikker på når jeg venter mensen, men tror det er imorgen!:) Håper TR holder seg langt unna!!
 
Jeg hadde i utgangspunktet ikm i dag, men fikk svak svak strek flere ganger på strimmel i går, så i dag måtte jeg handle en digital en og fikk positivt resultat på den til tross for at det ikke var morgenurin :)
 
Uff, håper ikke strekene er "lurestreker".. Nå får jeg skikkelig panikk her jeg sitter:-/
 
Jeg fikk svake streker 10 dpo (ganske så usynlig), 11 dpo og 12 dpo, så dristet meg til en digital 13 dpo og da fikk jeg gravid :)
 
Fikk positiv digital 13 dpo på kveldsurin. :)
 
Takk for alle svar<3 Jeg får smøre meg med litt tålmodighet.. Venter TR idag, tror jeg.. Vil ikke ha den på besøk!!:p Tvi, tvi..
 
Om når man kan teste digitalt? Jeg har fått svake streker på strimmeltestene, og prøvde meg på en digital idag. Men den viste "ikke gravid"... Hmmm....

Måtte bare fortelle at da jeg var gravid tok det lang lang tid før digital test ble positiv. :)

Selv om det var sterk strek på strimmel så tok det flere uker før den digitale slo ut.
 
Første gang jeg var gravid måtte jeg vente 2dager fra jeg fikk to streker på test til jeg fikk positiv digital. Denne gangen fikk jeg positiv digital samme dag som billigstrimlene viste positivt. (8dager etter eggløsning)
 
Da var du heldig, som fikk se det så tidlig:) Jeg har fremdeles ikke fått mensen, så nå håper jeg de svake strekene blir til GRAVID på digitalen!!:-D
 
jeg fikk så svak test at mannen ikke trodde den var positiv, (tatt med morgenurin) og positiv digital senere på dagen... 9 dpo
 
Ja, det er slik med mine streker også! Men digitalen ble negativ igår!... Jeg får ta tiden til hjelp!:)
 
Trodde de digitale skulle være mer sensitive. Kan ikke ha noe så enkelt med morgenurinen å gjøre? Det er jo den som inneholder mest av hormonet.
 
Jo, mulig! Tok den digitale sånn ca midt på dagen. Jeg får kjøpe meg en imorgen! Å bruke den på morgenurin på torsdag!!:)
 
Back
Topp