noen som vet? ang vaksina

x1x*hemlis_i_magen*

Elsker forumet
har lest både at vaksina virker med en gang, og at det tar 2-3 uker.. hva i all verden er riktig?

så lurer jeg på om dere som har blitt vaksinert eller har vaksinert barna om dere har merket noen bivirkninger (feber osv)[:)]

Virkningen begynner med en gang, MEN du oppnår full beskyttelse først etter 14 dager.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Virkningen begynner med en gang, MEN du oppnår full beskyttelse først etter 14 dager.

ok, det høres jo logisk ut[:)] takk!

Vi fikk beskjed om at det ble kansje vaksinering igjen etter 3 uker igjen, dem var ikke sikre enda..[8|]

Jeg har hørt at den skal ha 100% effekt etter en uke, men vil ha en effekt allerede fra dag 3.
Lurer litt på det selv, for minsten fikk vaksine i går, og jeg ligger nå rett ut med ganske sikre tegn på svineinfluensa..

ORIGINAL: Nozy Rosie

Jeg har hørt at den skal ha 100% effekt etter en uke, men vil ha en effekt allerede fra dag 3.
Lurer litt på det selv, for minsten fikk vaksine i går, og jeg ligger nå rett ut med ganske sikre tegn på svineinfluensa..

det kan være en bivirkning av vaksinen

ORIGINAL: stine_s

ORIGINAL: Nozy Rosie

det kan være en bivirkning av vaksinen

Jeg har ikke tatt vaksinen, bare minste gutten min. Og det er jeg som ligger rett ut. [;)]

Back
Topp