Noen som ventet nr.3?

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Hei jenter!

Lurer på om det er noen her som venter nr.3? Nysgjerrig på formen deres nå kontra nr.1 og nr.2.
Selv venter jeg nr.3 og er i elendig form. Kvalm hele dagen. Orker ikke stort. Men føler jeg kaster opp mindre enn i mine tidligere svangerskap. men det tar på å være konstant kvalm altså :( klarer ikke å jobbe , er sykemeldt... er i uke 8.

Jeg venter også nr 3, ganske lik form som med mine to første vil jeg si, matlysten min og hva slags type mat som frister får meg til å tenke at det er en jente vi får :hilarious:har en jente og gutt fra før :happy:
Men er egentlig i like elendig form som jeg alltid er når jeg er gravid, jeg er av den typen som heller føder barn 100 ganger om enn å gå gravid :depressed:

Jeg venter nummer tre. Jeg føler meg ganske lik som i de andre svangerskapene. Kanskje noe mer småkvalm jevnt over enn tidligere. Gleder meg til det går over. Er sulten konstant, men så fort jeg spiser føler jeg meg overmett.
Blir godt å kunne fortelle om graviditeten, synes det er tungt å gå å late som alt er normalt

Venter nr 3, er i dååårlig form... Svimmel og ekkel... :/

Venter nummer 4 og har så langt, bank i bordet, hatt mye mindre plager enn i de tre andre :)

Jeg venter nummer 3. Er mye dårligere enn med nummer 1, men er nok omtrent det samme som med nummer 2. Er 11+4 nå, så håper kvalmen gir seg snart, men fortsetter det som med nummer 2 har jeg nok dessverre mye kvalme igjen...

Jeg venter nr 3. Med nr 1 var jeg ikke kvalm en dag eller hadde noen andre plager.
Med nr 2 var jeg en del kvalm, men aldri så mye at jeg kastet opp.
Nå med nr tre har jeg vært litt småkvalm noen uker og hatt veldig ømme bryster, men de siste par ukene nå, så har jeg ikke vært noe kvalm, og brystene er mindre ømme. Er 11+5 nå.
Så svangerskapet er kanskje verre enn med nr 1, men ikke verre enn med nr 2. Så jeg er spent på hvilket kjønn det blir, siden jeg med nr 2 var sikker på at jeg fikk en jente siden jeg var mer dårlig, og det stemte.

Jeg venter nr 3, og har hyperemesis for 3.gang :hungover: Jeg spydde ekstremt mye med nr.1 som var gutt, og litt mindre med nr.2 som var jente. Men var veldig kvalm med jenta også altså! Vil si jeg er litt midt i mellom denne gangen da jeg spyr ekstremt 4-5 dager og så får jeg 1-2 dager hvor jeg spyr mindre.. Mener å huske det ble mildere en god stund ut i andre trimester med de andre, så håper det denne gangen også :shy: Er så tungt å ha små som vil at mamma skal ha energi, og så greier man bare å ligge på sofaen eller spy :(

Jeg venter nummer tre. Jeg føler meg ganske lik som i de andre svangerskapene. Kanskje noe mer småkvalm jevnt over enn tidligere. Gleder meg til det går over. Er sulten konstant, men så fort jeg spiser føler jeg meg overmett.
Blir godt å kunne fortelle om graviditeten, synes det er tungt å gå å late som alt er normalt
Samme her. Må spise jevnlig eller så kaster jeg opp pga sulthetfølelsen. Håper jeg også snart kan fortelle folk om det. Slitsomt å være borte fra jobb. Folk er allerede nysgjerrig... hehe

Vi venter nr 3, og jeg er mye dårligere nå enn med de to forrige.. har vært ekstremt kvalm og svimmel. Hadde symptomer med de andre også men var ikke sykemeldt før mye lengre i svangerskapet, da pga bekkenløsning og kynnere. Nå har jeg vært sykmeldt i 5 uker.

Nr 4 her, men husker jeg var dårligere med nr 3 enn nr 1 og 2. Eneste som var bedre var at jeg ble mindre rammet av bekkenløsning enn med nr 2.

Eg vente nr 3 veldig dårlig form fra den dagen eg fant ut med graviditeten ekstremt kvalm helle dagen, spy mest etter middagen, svimmel, vondt i hode, trøtt ligge på sofa rett etter jobben, legge meg nesten samme kl med ungene 20:30 dårlig mat lyst spise nesten ingenting nå er eg uke 13 er mye bedre med kvalm spise litt bedre, med 2 andre eg var bare litt trøt i begynnelsen og slitte litt med bekkenløsning.

Eg er gravid med nr.3 og har vore meir sleten denne gongen. Meir kvalm og trøttare. Begynner heldigvis å gje seg no. 12+5 i dag.

Venter også nr 3.
Her er formen fin, slik som med de to andre. Føler meg heldig som aldri har opplevd kvalme i graviditetene.

Venter også nr 3 og er nesten litt godt å lese flere som har det verre i dette svangerskapet enn tidligere!

Får nesten ikke gjort og annet enn å ligge i senga og løper barna rundt blir jeg svimmel, må ha en stol når jeg lager mat og prøver generelt unngå mat så langt det går for blir kvalm av å stå med maten :(
Ille nok å lage mat til meg selv å prøve og spise.

Så føler meg som en elendig mamma og kone oppå ekstremt kvalme, svimmelhet og bekkenløsning :eek:
Håper det blir bedre etterhvert for kjenner meg fysisk svakere nå enn før jeg ble gravid :(

Venter også nr 3 og er nesten litt godt å lese flere som har det verre i dette svangerskapet enn tidligere!

Får nesten ikke gjort og annet enn å ligge i senga og løper barna rundt blir jeg svimmel, må ha en stol når jeg lager mat og prøver generelt unngå mat så langt det går for blir kvalm av å stå med maten :(
Ille nok å lage mat til meg selv å prøve og spise.

Så føler meg som en elendig mamma og kone oppå ekstremt kvalme, svimmelhet og bekkenløsning :eek:
Håper det blir bedre etterhvert for kjenner meg fysisk svakere nå enn før jeg ble gravid :(
Føler med deg. Jeg har fått skrevet ut kvalmestillende av legen på sykehuset. Den har gitt meg «livet tilbake». Jeg er en helt annen enn når jeg kastet opp og hadde null energi. Nå orker jeg å spise mat, være aktiv med barna og være meg selv igjen! Virkelig noe å anbefale mot kvalmen ❤️

Føler med deg. Jeg har fått skrevet ut kvalmestillende av legen på sykehuset. Den har gitt meg «livet tilbake». Jeg er en helt annen enn når jeg kastet opp og hadde null energi. Nå orker jeg å spise mat, være aktiv med barna og være meg selv igjen! Virkelig noe å anbefale mot kvalmen ❤️
Hva fikk du av legen?
Har måtte øke dosen selv, så føler meg som en zombie, så fortsatt ikke energi til barna men slipper ihvertfall å bli innlagt for får i meg mat og drikke så det er jo bra :happy:

Hva fikk du av legen?
Har måtte øke dosen selv, så føler meg som en zombie, så fortsatt ikke energi til barna men slipper ihvertfall å bli innlagt for får i meg mat og drikke så det er jo bra :happy:
Har fått skrevet ut postafen. Veldig fornøyd med den ❤️

Har fått skrevet ut postafen. Veldig fornøyd med den ❤️
Aha den fungerer ikke her denne gangen, men er jo ganske likt det jeg har nå bare at man pleier bli mye mer trøtt av den jeg har, men men blir vel bedre enn gang :happy:

Back
Topp