Tinkiwinky1990
Elsker forumet
Hei jenter!
Lurer på om det er noen her som venter nr.3? Nysgjerrig på formen deres nå kontra nr.1 og nr.2.
Selv venter jeg nr.3 og er i elendig form. Kvalm hele dagen. Orker ikke stort. Men føler jeg kaster opp mindre enn i mine tidligere svangerskap. men det tar på å være konstant kvalm altså
klarer ikke å jobbe , er sykemeldt... er i uke 8.
Lurer på om det er noen her som venter nr.3? Nysgjerrig på formen deres nå kontra nr.1 og nr.2.
Selv venter jeg nr.3 og er i elendig form. Kvalm hele dagen. Orker ikke stort. Men føler jeg kaster opp mindre enn i mine tidligere svangerskap. men det tar på å være konstant kvalm altså
har en jente og gutt fra før 

Jeg spydde ekstremt mye med nr.1 som var gutt, og litt mindre med nr.2 som var jente. Men var veldig kvalm med jenta også altså! Vil si jeg er litt midt i mellom denne gangen da jeg spyr ekstremt 4-5 dager og så får jeg 1-2 dager hvor jeg spyr mindre.. Mener å huske det ble mildere en god stund ut i andre trimester med de andre, så håper det denne gangen også
Er så tungt å ha små som vil at mamma skal ha energi, og så greier man bare å ligge på sofaen eller spy