Noen som venter tvillinger?

Ja ok. Dette er IVF så man får alltid en TUL i uke 8. Når det er to så får man i uke 10-11 også. Veldig glad for det! :) ellers hadde jeg nok betalt for d [emoji14] utålmodig jeg
Det er det jeg og er. Så meget mulig jeg betaler for en i 12-13 :-) var ikke IVF her, så ingenting ekstra før 17-19.

Vi skal ikke ha tvillinger, men blir bare 15 mnd mellom våre og så vi må ha søskenvogn. Jeg var veldig bestemt på bugaboo donkey først, men har fått høre så mye negativt om den at vi heller mer mot emmaljunga double viking nå. Eller, har vel egentlig bestemt oss for den. Dessuten er den vel billigere enn bugaboo
Har veldig lyst på Donkey. Men hva har du hørt negativt om den?

Har veldig lyst på Donkey. Men hva har du hørt negativt om den?
At sittedelen er så smal at en normal 2 åring ikke får plass(selv om de i butikken hevder den skal passe opp til 4 år), at understellet blir slarkete og trenger en del vedlikehold i form av smøring. Og for min del var noe av grunnen til at jeg ville ha den at den kan bli singelvogn, men fikk høre at når den stadig byttes mellom dobbel og singel blir understellet enda mer slitt og slarkete.

De hadde flere tvillingvogner der jeg var, men jeg vil ha sittedelen vendt mot meg, og da er en del modeller uaktuelle. Synd, for det finnes flere rimeligere vogner, som sikkert er mer en gode nok. Men dette er mitt viktigste kriterie.
Om noen vet om noen andre enn bugaboo og Emmaljunga som har sittedel bakovervendt, så hyl ut! :)

Så kjekt at det ble et vellykket forsøk og at det kommer to. Jeg skal på tul 5.januar. Det er litt for spennende kjenner eg men vil jo tro at juletiden går like fort som vanlig. Vi fikk tvillinger naturlig. Brukte litt tid på første mann så vi var bare veldig glad for at det kom en til og enda kjekkere er det at det kommer to. Har vært å sett på vogn i dag. Veldig gøy å begynne å se litt.
Hvordan gikk det?? Har helt glemt å følge med her

Jeg må bare kommentere.. jeg har donkey til mine to som det er 15 mnd i mellom.
Den vogna er fantastisk og har vært helt uunnværlig. Hun på 2 1/2 nå sitter helt nydelig i den hun og den store pluggen på 1år har mer en god nok comfort med vinterdress og vognpose. Den er utrolug solid er mitt inntrykk. Jeg bruker den myyye i ulent terreng og humpete grusete veier.. den har virkelig stått til forventningene. Nå kjøpte jeg den ny i 2016, tatt i bruk siden jan17, brukt utrolig mye og like fin og uten slakkhet noe sted. Anbefales på det varmeste!!!

Hei.
Jo, det gikk bra. Legen nevnte at han synes det var litt vanskelig å se skikkelig men han fant hvertfall ingenting galt. Heldigvis :) Så bra at drt gikk fint hos dere også.

Hvor langt er du på vei? Jeg var 10+6 igår på UL. Fant ingenting galt her heller :) utrolig deilig!!
Fikk du målt dine?

Hvor langt er du på vei? Jeg var 10+6 igår på UL. Fant ingenting galt her heller :) utrolig deilig!!
Fikk du målt dine?
Nei, tror ikke han målte. Var 12 uker på ultralyd og 13 i morgen. Eg tok det på Haukeland universitetssykehus. Får håpe alt fremdeles er bra etter uke 18 også. Men lurer på å ta en time privat for å få vite kjønn selv om det er litt sånn ikke helt lov.... Har en gutt fra før og er såååå spent.

Nei, tror ikke han målte. Var 12 uker på ultralyd og 13 i morgen. Eg tok det på Haukeland universitetssykehus. Får håpe alt fremdeles er bra etter uke 18 også. Men lurer på å ta en time privat for å få vite kjønn selv om det er litt sånn ikke helt lov.... Har en gutt fra før og er såååå spent.
Jeg har bestilt privat 14+2 for å få vite kjønn ;) jeg MÅ bare vite!! :D skal pusse opp to rom og jeg klør i fingrene etter å begynne å kjøpe utstyr, så praktisk å finne det ut snarest mulig ;) jeg har to gutter fra før, og har tippa rett på begge to. Har sterk følelse på gutt denne gangen også - minst en gutt iallefall :)

Jeg har bestilt privat 14+2 for å få vite kjønn ;) jeg MÅ bare vite!! :D skal pusse opp to rom og jeg klør i fingrene etter å begynne å kjøpe utstyr, så praktisk å finne det ut snarest mulig ;) jeg har to gutter fra før, og har tippa rett på begge to. Har sterk følelse på gutt denne gangen også - minst en gutt iallefall :)
Ja, så spennende. Ja, det er liksom det. Flere som vil strikke også og det er litt kjekt med noe annet enn nøytrale farger. Veldig lurt å ha rommene klare ja. Vi og skal prøve på diverse prosjekter på kort tid nå. En vet jo ikke hvor lang til det tar før en blir i dårlig form også og da blir fort hverdagen litt mer komplisert.

Hvordan står det til med alle her?

Her vokser magen som bare det, og jeg får nesten litt panikk over hvor fort den plutselig skulle vokse, og hvor stor den kommer til å bli :p

Back
Topp