Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei.HeiJeg sniker fra august 2018. Vi er foreløpig to stk der som venter tvillinger, og jeg lurer på om det er noen her også? Jeg har termin helt i begynnelsen av august så jeg vil jo få barna i juli ettersom man ikke får gå til termin med to.
Å så gøy!Hei.
Ja, vi venter tvillinger. Er bare 9 uker på vei men krysser alt for at det går bra. Så kjekt at det er flere.
Så kjekt at det ble et vellykket forsøk og at det kommer to. Jeg skal på tul 5.januar. Det er litt for spennende kjenner eg men vil jo tro at juletiden går like fort som vanlig. Vi fikk tvillinger naturlig. Brukte litt tid på første mann så vi var bare veldig glad for at det kom en til og enda kjekkere er det at det kommer to. Har vært å sett på vogn i dag. Veldig gøy å begynne å se litt.Å så gøy!jeg er 8+0 imorgen, så vi er ikke så langt ifra hverandre
toegga etter innsett av to egg, IVF.
Jeg skal på ultralyd igjen 8. januar og er da nesten 11 uker. Skal du også på en UL til?
Å da skal vi på UL nesten på liktSå kjekt at det ble et vellykket forsøk og at det kommer to. Jeg skal på tul 5.januar. Det er litt for spennende kjenner eg men vil jo tro at juletiden går like fort som vanlig. Vi fikk tvillinger naturlig. Brukte litt tid på første mann så vi var bare veldig glad for at det kom en til og enda kjekkere er det at det kommer to. Har vært å sett på vogn i dag. Veldig gøy å begynne å se litt.
Så herlig! Gratulerer så mye [emoji173]Vi fikk vite at vi venter to friske jenter i dag <3 er 13+0 (termin 29. Juni) <3 herregud for en følelse!!0
Ja, det vlir spennede i januar. Legen mente at hi såg to fostersekker og at det dermed blir toeggede. Så spent på tul. Finn. No er helt genialt. Eg bruker det mye om tingene er skikkelig. Da kan det jo selges for mye samme pris igjen etterpå. Vi har sett på bugaboo til vogn. Hva gjør at du tenker at Emmaljunga vognen var bedre? De hadde ikke den som alternativ der vi var. Hva gjør du med seng til tvillingene? Hver sin crib eller en felles større?Å da skal vi på UL nesten på likter det en eller toegga?
Jeg har også sett på vognhar falt for Emmaljunga double viking med blått og brunt skinn. MEN det er jo så dyrt
ellers blir det bugaboo donkey
finn.no blir min venn
![]()
Gratulerer så mye. Så kjekt å høre at alt er i orden og sikkert veldig kjekt å få sett de...Vi fikk vite at vi venter to friske jenter i dag <3 er 13+0 (termin 29. Juni) <3 herregud for en følelse!!0
Å så gøy! GratulererHei heigratulerer med to på vei. Det har vi her og
gleder meg masse. Er 11+0 i dag. Var på TUL privat i uke 8, og lurer på å ta en ny en i uke 12-13.
Så utrolig bra!!Vi fikk vite at vi venter to friske jenter i dag <3 er 13+0 (termin 29. Juni) <3 herregud for en følelse!!0
Jeg likte godt Emmaljunga og synes de har mer solide vogner med gode kjøreegenskaper. Utseende er også utrolig fint ❤ Synes bugaboo donkey virker litt pingleteJa, det vlir spennede i januar. Legen mente at hi såg to fostersekker og at det dermed blir toeggede. Så spent på tul. Finn. No er helt genialt. Eg bruker det mye om tingene er skikkelig. Da kan det jo selges for mye samme pris igjen etterpå. Vi har sett på bugaboo til vogn. Hva gjør at du tenker at Emmaljunga vognen var bedre? De hadde ikke den som alternativ der vi var. Hva gjør du med seng til tvillingene? Hver sin crib eller en felles større?
Sånn som jeg har forstått så får jeg ikke noe ekstra ultralyd før OUL. Og så flere utover i svangerskapet. Så tok den første privat hvertfall. Men kunne godt tenkt meg en i uke 12-13 og.Å så gøy! Gratulerer![]()
får du ikke dekka ekstra ultralyd når det er to? Det får jeg
![]()
Ja ok. Dette er IVF så man får alltid en TUL i uke 8. Når det er to så får man i uke 10-11 også. Veldig glad for det!Sånn som jeg har forstått så får jeg ikke noe ekstra ultralyd før OUL. Og så flere utover i svangerskapet. Så tok den første privat hvertfall. Men kunne godt tenkt meg en i uke 12-13 og.
Vi skal ikke ha tvillinger, men blir bare 15 mnd mellom våre og så vi må ha søskenvogn. Jeg var veldig bestemt på bugaboo donkey først, men har fått høre så mye negativt om den at vi heller mer mot emmaljunga double viking nå. Eller, har vel egentlig bestemt oss for den. Dessuten er den vel billigere enn bugabooJeg likte godt Emmaljunga og synes de har mer solide vogner med gode kjøreegenskaper. Utseende er også utrolig fint ❤ Synes bugaboo donkey virker litt pingletemen det er faktisk det beste alternativet til nå, så endte gjerne opp med den
Jeg tenker å bare la dem dele en seng de første mnd. Har lyst på bedsidecrib, men aner ikke om det finnes breiere senger for to.. Vet du?
Hmm, tror vi må prøve den vognen også før vi bestemmer oss. Har ikke funnet noen større. Men de har en vanlig sprinkelseng modell på barnashus der en kan ta ned den ene siden. Lurer på den.. Blir jo nesten en crib.Jeg likte godt Emmaljunga og synes de har mer solide vogner med gode kjøreegenskaper. Utseende er også utrolig fint ❤ Synes bugaboo donkey virker litt pingletemen det er faktisk det beste alternativet til nå, så endte gjerne opp med den
Jeg tenker å bare la dem dele en seng de første mnd. Har lyst på bedsidecrib, men aner ikke om det finnes breiere senger for to.. Vet du?
Tror ikke den er billigere? Mulig den ligger på noenlunde det sammeVi skal ikke ha tvillinger, men blir bare 15 mnd mellom våre og så vi må ha søskenvogn. Jeg var veldig bestemt på bugaboo donkey først, men har fått høre så mye negativt om den at vi heller mer mot emmaljunga double viking nå. Eller, har vel egentlig bestemt oss for den. Dessuten er den vel billigere enn bugaboo