Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg venter tvillinger i August![]()
Jeg har og termin i August![]()
Kommer fra Arendal. Vet dessverre ikke kjønnene enda men håper jeg får vite det nå på fredag![]()
Så gøy med både gutt og jente!!
Hvor er du fra?
Jeg er førstegangsgravid så alt dette er veldig nytt for meg men gleder meg veldig![]()
![]()
Takk skal du haVil bare si gratulerer til dere som får oppleve dobbel glede i, og få tvillinger![]()
Har du fått vite kjønn?Jeg har og termin i August![]()
Kommer fra Arendal. Vet dessverre ikke kjønnene enda men håper jeg får vite det nå på fredag![]()
Så gøy med både gutt og jente!!
Hvor er du fra?
Jeg er førstegangsgravid så alt dette er veldig nytt for meg men gleder meg veldig![]()
![]()
Har du fått vite kjønn?![]()
Her er det enegga jenter, men jeg har termin i juli.. Så jeg sneik littNei, ikke enda. Får vite det torsdag neste ukeKan nesten ikke vente!!
Har du fått vite kjønn?![]()
Her er det enegga jenter, men jeg har termin i juli.. Så jeg sneik littvar på ny UL idag og kommer til å bli igangsatt i uke 37 pga tynn skillevegg. Og de var biiiittelitt mindre enn vanlige med et foster bare.
Åå så gøy! Ikke lenge igjen. Går fort da
Hei på deg! Har du fått vite kjønn? En elr toegga?Åh, så koselig med jenter! Lov å snike litt, er ikke så mange som venter tvillinger![]()
Veldig godt med god oppfølgning og de fleste tvillinger kommer jo i uke 37 slik jeg forsto detGodt de vokser bra selvom de var litt mindre, men tvillinger er mindre gjennomsnittlig. Ble veldig glad når jordmor sa at utviklingen går fortere når man har flere barn i magen, så slik er vi heldige!
Det kommer til å gå veldig fort, følte jeg nettopp fant ut at jeg var gravid..
Hei, det har jeg! Venter toeggede tvillinger, en gutt og ei jenteHei på deg! Har du fått vite kjønn? En elr toegga?![]()
Ååå!!! Sååå spennende!! Kjøpe gutte og jentetingHei, det har jeg! Venter toeggede tvillinger, en gutt og ei jente![]()
Ja, veldig spennende. Veldig gøy å kunne kjøpe inn av begge delerÅåå!!! Sååå spennende!! Kjøpe gutte og jentetinggratulerer sååå mye. Hvor langt er du nå?