Noen som venter tvillinger?

Jeg har og termin i August :)
Kommer fra Arendal. Vet dessverre ikke kjønnene enda men håper jeg får vite det nå på fredag :)

Så gøy med både gutt og jente!!

Hvor er du fra?

Jeg er førstegangsgravid så alt dette er veldig nytt for meg men gleder meg veldig :) :)

Kommer fra Arendal. Vet dessverre ikke kjønnene enda men håper jeg får vite det nå på fredag :)

Hvor er du fra?

Jeg er førstegangsgravid så alt dette er veldig nytt for meg men gleder meg veldig :) :)

Jeg bor i Røyken, mellom Asker og Drammen... ☺️

Gratulere til dere med tvillinger i magen:D vi fikk tvillinger i 2010 og det er virkelig fantadtisk! Denne gangen venter vi bare 1 i september:)

Hvor er du fra?

Har du fått vite kjønn? :)

Gøy gøy gøy!!

Har eneggede jenter på 9 år! Kunne ikke vært foruten. ❤️❤️

Lykke til! De første års er lettest. :)

Nei, ikke enda. Får vite det torsdag neste uke :) Kan nesten ikke vente!!

Har du fått vite kjønn?:)
Her er det enegga jenter, men jeg har termin i juli.. Så jeg sneik litt :) var på ny UL idag og kommer til å bli igangsatt i uke 37 pga tynn skillevegg. Og de var biiiittelitt mindre enn vanlige med et foster bare.
Åå så gøy! Ikke lenge igjen. Går fort da

Her er det enegga jenter, men jeg har termin i juli.. Så jeg sneik litt :) var på ny UL idag og kommer til å bli igangsatt i uke 37 pga tynn skillevegg. Og de var biiiittelitt mindre enn vanlige med et foster bare.
Åå så gøy! Ikke lenge igjen. Går fort da

Åh, så koselig med jenter! Lov å snike litt, er ikke så mange som venter tvillinger :)

Veldig godt med god oppfølgning og de fleste tvillinger kommer jo i uke 37 slik jeg forsto det:) Godt de vokser bra selvom de var litt mindre, men tvillinger er mindre gjennomsnittlig. Ble veldig glad når jordmor sa at utviklingen går fortere når man har flere barn i magen, så slik er vi heldige!

Det kommer til å gå veldig fort, følte jeg nettopp fant ut at jeg var gravid..

Åh, så koselig med jenter! Lov å snike litt, er ikke så mange som venter tvillinger :)

Veldig godt med god oppfølgning og de fleste tvillinger kommer jo i uke 37 slik jeg forsto det:) Godt de vokser bra selvom de var litt mindre, men tvillinger er mindre gjennomsnittlig. Ble veldig glad når jordmor sa at utviklingen går fortere når man har flere barn i magen, så slik er vi heldige!

Det kommer til å gå veldig fort, følte jeg nettopp fant ut at jeg var gravid..
Hei på deg! Har du fått vite kjønn? En elr toegga? ❤️

Back
Topp