Noen som venter to?

Go jentenes mamma

Flørter med forumet
Jeg var på en ekstra ultralyd i uke 11 for å se om alt var bra (har mistet før). Til min vår store glede, og overraskelse, var alt bra med begge to... Var ikke helt forberedt på den, men ble selvfølgelig veldig glad[:)][:)][:)]

Takk for det [:)]  
ORIGINAL: Aline

Gratulerer så masse med dobbel lykke!!

Jeg har bare en liten sjel i magen, men vet at Idapjus her inne har to små i magen. [:D]

Grattis med 2 spirer :-)

ORIGINAL: Lykkedokka

Så utrolig koselig:-) Gratulerer med 2:-)

[:D][:D][:D]

oi, så overraskende det må være å få den beskjeden, skummelt men likevel så himmelsk! [;)]

grattis med to små nurk [:D][:D]

vet ikke om det er så mange som skal ha tvillinger her inne enda, men kommer vel kanskje flere når alle får vært på ultralyd

å så morro! gratulerer med to i magen! [:)] jeg har bare en.. får sikkert tvillinger når jeg skal bare ha 2en til" [8D]

Akkurat sånn er det ja... Vi skulle bare ha en liten søster eller bror til Marte. Men det er utrolig hvor fort det gikk å vene seg til tanken på to. Nå er det bare å krysse fingrene for at alt går bra

ORIGINAL: bibbiii

å så morro! gratulerer med to i magen! [:)] jeg har bare en.. får sikkert tvillinger når jeg skal bare ha 2en til" [8D]

så koseli! gratulerer masse! jeg drømmte om tvillinger da jeg var liten....tanten og onkelen min fikk tvillinger da jeg var 7år, etter det var det min største drøm! vet ikke helt om det er drømmen nå (siden vi har 2 fra før) men kommer det to så tar vi i mot de med åpne armer!

Gratulerer med to! Jeg har også fått den overraskelsen. Var på tidlig UL for en uke siden, og der var det jammen to små gullkumper, gitt. Når har du termin? Jeg har 12.februar - er altså 12 uker i overimorgen [:)]

Ut i fra mine beregninger trodde jeg at jeg hadde termin 13 februar. Men dat jeg var på ULR sa jordmoren at den ene var 11+2 og den andre 11+4. Hvis det stemmer er eldstemann 12+2 i dag, og termin blir 7 februar. Jeg syns det er veldig spennende [:)][:)][:)]

Ifølge mannen så gjør vi-------
Meeen, vi vet ikke da, har ikke vert på kontroll eller ul enda såh[:D]

Back
Topp