Noen som venter nr 2?

Hope90

Pergo baby??
VIP
Noen som venter nr 2 her?:)

Jeg gleder meg sånn til å fortelle frøkna er i hus at hun skal bli storesøster :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Jeg/vi venter nummer to :D Veslesnuppa er to, så hun skjønner ikke så mye av "storesøster"-greia. Jeg prøvde i dag med "mamma skal ha baby" (mest for å se hva hun sa, regnet ikke med hun forstod så mye av det", og da svarte hun: "Nei, jeg bebi!". Hehe. :)

Nummer to her også. Førstemann er 18 mnd så han skjønner nok ingenting av dette før babyen er der.

Ja prøver på nr 2. ;-) Spennende, skal vente med å fortelle hvis det skjer. Hun er 4.
Det blir dattern vår i år :) og hun har mast om en baby lenge:) ikke lenge siden hun satt på trappa å gråt stille for seg selv med et lommetørkle fordi hun ønsket seg så en lillebror eller lillesøster ^^, stakk litt i mamma da<3 men håper virkelig vi kan fortelle henne det på bursdagen hennes for da er jeg 14 uker :)

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Ja nå venter vi nr 2:) fikk en gutt for 1år siden:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Venter nummer 2 her også. Storebror er drøyt 2 år. Prøvd i over ett år, så håper inderlig at dette lillesøsteren/-broren vi har ventet på :-)

ja, storebror blir 20 mnd nå, og har allerede kysset magen min mange ganger å sagt "kose baby mamma sin". så spørs om ikke hele barnehagen vet det snart! ! :o

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Noen som venter nr 2 her?:)

Jeg gleder meg sånn til å fortelle frøkna er i hus at hun skal bli storesøster :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Vi venter nr 2. Hvor gammel er din? Når har dere tenkt å fortelle?

Venter nr 2, min sønn er snart 6 og har mast om baby i flere år... :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har en datter på 3 1/2 år

jeg venter nr 2:) min sønn er 3 1/2.. men første barn til min samboer :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp