Noen som venter igjen?

Gratulerer [emoji173] Her er det stopp[emoji85] 4 skatter får holde [emoji12][emoji23] Men savner spenningen og det å gå gravid [emoji4]
 
Gratulerer. Her er det også stopp, tre holder her i huset
 
Gratulerer [emoji173] Her er det stopp[emoji85] 4 skatter får holde [emoji12][emoji23] Men savner spenningen og det å gå gravid [emoji4]

Takk[emoji2] 4 er et fint tall, og for en heldig gjeng som får vokse opp sammen![emoji173] hehe, ja dette er spennende og litt skummelt på samme tid[emoji12]
 
Gratulerer. Her er det også stopp, tre holder her i huset

Takk[emoji2]
Mannen i huset vil ha 5 og jeg vil ha 2, så vi havner vel på 3 vi også til slutt vil jeg tro[emoji87] hærlig når se har noen å vokse opp sammen med[emoji2]
 
Fra signaturen din som bør oppdateres:

upload_2017-3-3_21-21-45.png
 
Gratulerer så mye:) venter ikke enda, men planen er å ta ut spiralen ila mars. Så håper vi på en 2018 baby:)
 
Gratulerer så mye :)
Vi må vente til jeg har levert master i 2018. Men da er jeg nok så verpesjuk at jeg ikke klarer å vente stort lenger!
 
er nå 17 +0 i dag ;))
 
Gratulerer så mye :)
Vi må vente til jeg har levert master i 2018. Men da er jeg nok så verpesjuk at jeg ikke klarer å vente stort lenger!

Takk[emoji5] å! Masse lykke til med master og prøvingen når det skjer![emoji173]
 
Back
Topp