Noen som vekker?

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Er der noen som vekker lille om morgenen eller lar dere dem bare sove? Her sovnet lille 1930 i går, vekket 2,5t senere for siste bleie og amming. Sov så 7t før ny bleie og amming. Sovnet igjen 0630 og sover enda (1013) :o

Luksus! Nyt det :) Her vekker jeg ikke, men han sover aldri lenger enn kl 07.30-08.00. Da står vi opp i ukedagene når ungene kjøres til skolen, så han er sikkert innstilt på det.
Men jeg hadde nok ikke vekket nei. Men du skrev i går at hun ikke er i form, kan det være derfor hun sover?

Noen ganger vekker jeg, kommer an på når hun sovnet, men jeg vil helst ha henne opp kl09 hver dag for å få litt rutine :)

Vi står opp 07.00 hver dag, så ingen vekking her nei.... lille er klar for en ny dag da, så bare å stå opp!

Er der noen som vekker lille om morgenen eller lar dere dem bare sove? Her sovnet lille 1930 i går, vekket 2,5t senere for siste bleie og amming. Sov så 7t før ny bleie og amming. Sovnet igjen 0630 og sover enda (1013) :eek:
Vi vekker hver kveld stort sett for et måltid når vi legger oss, ellers kun hvis vi må f.eks hvis vi skal noe.

Vekker kun om morgenen om vi MÅ. Men han våkner som regel av vekkerklokka 07.30 og vi andre står opp for dagen:P

Hm...hun er dovendyr deluxe om morgenen og formiddagen. De siste dagene har hun sovet unormalt mye, men hun har ikke vært helt i form. Likevel sover hun mye om morgenen til vanlig:p

Han våkner rundt kl 07 hver morgen. I helgene tar jeg han opp i senga og han sovner videre inntil meg. I ukedagene står vi opp samtidig med pappaen og spiser med han før han drar på jobb :)

Back
Topp