Noen som veit...

Mamma'n til J&M :)

Elsker forumet
jentene i juni13
Forskjellen på emaljunga duo Edge og emaljunga city cross? Jeg er ganske høy, så ønsker meg en litt høy vogn med en stor bag.. :) kan city cross være noe for meg da?

City cross baggen er mindre enn egde duo sin. Mondial er den største baggen. Angående understell så meeener jeg Sport understell med teleskophåndtak det største. Det er jeg usikker på.

Da ville jeg gått for Edge duo og du vill ha eij vogn som er stor. City cross er mindre både i bag og høyde :)

Det kan man, jeg er 163 lav :p

Å har emmaljunga edge duo gombi vogn, å der kan man regulere håntaket :D VELDIG Fornøyd med den :D
Så bra :) Nesten like høye vi da :P !
Joda, dette kommer jo ann på understellet du kjøper. Og enkelte understell passer både til Edge og City cross. Emmaljunga-jungelen er ikke enkel :p
Nei, det skal ikke være lett ;) Jeg skal ha classic understell.

Jeg bille valgt city crossen. Den er mye lettere og enklere og dra rundt med enn edge duoen. Jeg har selv edge duo og angrer på at vi ikke tok city crossen. Bagen er stor nok. En trenger ikke såååååååå stor bag heller. Jeg byttet fra vår store bag til sportsdelen når gutten min var 6 mnd pga da ville han ikke ligge mere, han ville opp. Men hadde hatt plass i bagen til edge duoen i flere mnd til.

ei venninne har city cross vogna, og både hun og typen er høye. Han er over 1.90, og hun ca 1.75.

Så da har du mitt synspunkt:)

Takk for svar:) dette er jammen ikke lett altså.. Men det er jo som nevnt oppå her, ikke lenge di vil ligge i bagen.. Så da er det kanskje lurere for meg og se på understellet.. :) jeg får ta en tur i butikken og prøve trille.. :)

Jeg har city crossen og er kjempefornøyd. Gleder meg til å gå ut å trille igjen. Den er og veldig god på grus.
Jeg er forresten 177 høy og mannen nesten 190 og den passet fint til oss :)

Har edge, den har størst bag og er høyest av dem. Synes og den er mye bedre å trille pga den har lufthjul. I edge bagen er det en ryggplate du kan sette opp slik at babyen kan sitte opp når det trenger det fra 5-6mnd alder. Så bagen kan fint brukes så lenge den lille har plass. :)

Har edge, den har størst bag og er høyest av dem. Synes og den er mye bedre å trille pga den har lufthjul. I edge bagen er det en ryggplate du kan sette opp slik at babyen kan sitte opp når det trenger det fra 5-6mnd alder. Så bagen kan fint brukes så lenge den lille har plass. :)
Hmm.det visste jeg ikke.. :) Det er jo kjempe greit da,husker jeg bygget opp baggen til vesle jenta da hun var liten.. det er jo mye enklere og bare heise opp i baggen.. Er det standar på duo edge baggen?

Du velger jo selv understell til vogna, alle vognene kan ha alle understellene sånn som jeg skjønte det. (4hjuls)

Vi endte opp med sportsunderstell siden vi begge er høye, og det hadde "teleskophåndtak" som man kan stille til å passe egen høyde :-)

Vi kjøpte duo edge, og vår bag har også den plata man kan ta opp og ha til ryggstø:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp