noen som veit om billig joggis på nett+

joggebukse liksom?? Jeg har dilla på joggebukser..har sikkert 20 stk..i alle farger og alle lengder!
I det siste syns jeg faktisk at h & m har hatt mye bra! Men det kommer jo helt ann på hva slags stoff man liker å sånn da!

hahaha, kjenner til det ja, første jeg gjør når jeg kommer inn døre, er å dra på meg joggebukse!!

De de har på h & m er i alle mulige farger, også sitter di veldig pent, og er nydelige å ha på seg! Samtidig som di ikke ser helt baggy ut liksom eller shabby...Vi vil jo ikke se shabby ut! hehehe
Di har lange og kortere, sverger til di! Men di har mange forskjellige typer, så er ikke alle som er deilige, men du finner vel ut av det! hehe  vero moda har også hatt noe bra til en billig penge.. Di koster vel ca rundt 150 kr på h & m og vero moda[:D]

orker bare ikke dra i butikker[:o] veit du om noen bra nettside? har sett på hm, men utvalget er ikke akkurat bra der[&:]

hmmm...shape up pleier å ha masse bra linker til hvor man kan handle bra treningstøy å sånn da, men da får man jo helt sikkert joggebukser der og...jeg skal se hva jeg finner på nett jeg...et lite øyeblikk bare;)

http://www.sweatybetty.com/Scripts/prodlist.asp

Det var den som shape up har skryti av tidligere i hvert fall, så da er det nok en ganske sikker nettbuttikk vil jeg tro:)

Der har di jo masse! hehe, da må du nok ut av huset, og i butikkene gitt

Du kan jo se på sportmann.no. Kan vær de har noe du har lyst på der[:)]

Jeg må bare anbefale en joggebukse av typen Champion jeg altså. Den er kjøpt på XLSport på Gulskogen. Den er fantastisk...Sånn pusestoff inni.
Jeg hadde hatt null problem med å bo i en sånn bukse 4-ever!!!

Back
Topp