Noen som veit noe om pasientreiser?

Maddieh

Forumet er livet
Junibarna 2019
Leser så mye om at folk reiser inn på føden for å sjekke liv fordi de merker lite aktivitet, og at det er viktig å komme inn tidlig, og at man skal ha lav terskel for å ringe inn/komme inn til sjekk.
Så jeg tenker om jeg merker noe slikt, vil jeg gjerne ha en plan.
Problemet her er at bussen kun går en gang i halvtimen, pluss jeg blir veldig svimmel og uvel veldig fort. Forrige gang vi skulle på KK måtte vi stoppe 15 ganger for å slappe av mellom bussholdeplassen på Haukeland Nord og KK. Jeg var sikker på at jeg kom til å svime av. Så neste gang vi skal dit får jeg taxi så jeg skal slippe.
Så da er spørsmålet : hvordan blir det da, om jeg må inn på sjekk på føden om noe skulle skje? Kan jeg bestille taxi og søke om å få det tilbake? Vi har ikke tilgang på bil, og kan heller ikke låne bil av noen. Og parkering på KK er også vanskelig i tillegg..
nå håper jeg at jeg slipper å møtte kontrollere dette, eller at jeg slipper å måtte dra på føden før hu skal ut, men det fins ingen garantier. :)
 
Jeg har fått skrakke dama på sykehuset til å ringe eller sykesøster vis man er innlagt.
Så har jeg bare betalt en egenandel på 150,- tror jeg det er :)
 
Back
Topp