noen som veit ang midlertidig fylling i tann

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
ska det vere vondt når en har bora i ei tann og såtte i midlertidig fylling mens eg venta på krone som ska på tanna?? gjorde d på eine tanna før helga, den e heilt fin og no på andre sida igår og idag e d sånn ilande verkande smerte :( e d normalt??

Jeg har hatt 2 midlertidige fyllinger i 1 år jeg nå  [8D]Ikke råd til å gå til tannlegen. Jeg har aldri hatt ubehag.

hmm....va hol i den tanna som verke da..men ho borra ganske masse i den..va veldig vondt...e redd der e noe gale me den :( men ho sa d såg fint ut..håpe d går over ;( har sånn tannlegeskrekk!!!

Har du rotfylt??

Eg hadde svinvondt i ei veke etter eg hadde rotfylt og satt i ei midlertidig fylling...

Når jeg hadde midlertidig tann når jeg ventet på å få den ordentlige krona...så gjorde det JÆVLI vondt(unnskyld ordspråket, men det gjorde det!!!) Og tannlegen sa at det er helt normalt! Og det gikk jo over..men det var tider jeg faktisk ikke gjorde annet enn å gråte fordi det gjorde så vondt, og jeg har i utgangspunktet ganske høy smerteterskel når det kommer til tennene mine...men da visste jeg ikke hvor jeg skulle gjøre av meg!

ORIGINAL: stoltmammat2

hmm....va hol i den tanna som verke da..men ho borra ganske masse i den..va veldig vondt...e redd der e noe gale me den :( men ho sa d såg fint ut..håpe d går over ;( har sånn tannlegeskrekk!!!

De er en mulighet for at det er en indikasjon å at du vil trenge en rotfylling[:)] Kontakt tannlegen din, er ikke meningen du skal gå runt å ha vondt! Jeg hatt midlertidige fyllinger leeeeeeeeeeeenge og aldri hatt vondt[:)]

Back
Topp