noen som trener

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
30 days shred her?
hvordan klarer dere det??[8D]
lasta ned igår og måtte prøve meg idag..men fy fader så tungt.. jeg har innsett jeg er i elendig form[:o] men jeg klarte fullføre dag 1 hvertfall *stolt*

jeg er på min dag 4 på level 1 :D kjenner det i beina men er ikke så gale som jeg trudde det skulle være :)

Jeg trener det ikke nå lengre, men har vært igjennom 2 runder [:)]

Jeg trodde jeg skulle dø første runden jeg også, hehe. Men det ble da bedre, er bare å holde ut [:)]
Mye hopping i første level da, jeg pådro meg faktisk betennelse i begge leggene av all hoppinga, og den kjenner jeg enda om jeg hopper for mye... [&:]

ja var noe voldsomt med hopping! tør ikke tenke på hva som venter meg på level3, hehe
Var utrolig deilig når jeg var ferdig, så kommer absolutt til å fortsette[:D]
så du noe forandring skrållan? etter første runden?
jeg har jo ikke trena på evigheter, flere år...så kanskje ikke rart formen er så dær...satser på at det kommer seg!
er flink med rockeringen da[:D] satser på at det hjelper litt det og[:)]

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

ja var noe voldsomt med hopping! tør ikke tenke på hva som venter meg på level3, hehe
jeg har jo ikke trena på evigheter, flere år...så kanskje ikke rart formen er så dær...satser på at det kommer seg!

Det var første level'n som var verst når det gjelder hopping, om jeg husker rett [:)]
Jeg så forandring ja, mener bildene fra før og etter ligger på det andre forumet vårt, i slankedagboka mi der [:)]
Rockering hjelper masse på, står med den en times tid hver kveld enda jeg, selv om jeg egentlig er ferdigslanka [:D]

ORIGINAL: Skrållan

Det var første level'n som var verst når det gjelder hopping, om jeg husker rett [:)]
Jeg så forandring ja, mener bildene fra før og etter ligger på det andre forumet vårt, i slankedagboka mi der [:)]
Rockering hjelper masse på, står med den en times tid hver kveld enda jeg, selv om jeg egentlig er ferdigslanka [:D]

wow da er du jammen flink!! pleier å rocke 30min hver dag jeg. prøve å øke det litt, for nå begynner jeg bli ganske god.haha[:D]
skal sjekke bildene dine..veldig motiverende:-)
du ser hvertfall utrolig bra ut nå!! jammen gjort en bra jobb!! men må ikke bli for tynn nå da[;)]

ORIGINAL: Skrållan

wow da er du jammen flink!! pleier å rocke 30min hver dag jeg. prøve å øke det litt, for nå begynner jeg bli ganske god.haha[:D]
skal sjekke bildene dine..veldig motiverende:-)
du ser hvertfall utrolig bra ut nå!! jammen gjort en bra jobb!! men må ikke bli for tynn nå da[;)]

Må huske at jeg er periodealenemor nå da, så jeg har ikke så mye annet å gjøre enn å rocke foran tvn hver kveld etter ungene er lagt! [8D][&o]
Tusen takk for det søta! [:)] Nei, skal ikke bli for tynn, og det er heller ingen fare for det. Har litt igjen rundt magen som jeg tror jeg aldri blir helt kvitt, så jeg kommer aldri til å bli skikkelig tynn liksom. Og nå er det så mye muskler at det vil ikke se bra ut om jeg blir kjempetynn heller, haha!

Jeg trena det i hele juni mnd i fjord..de første dagene var de verste..jeg var sinnsykt stiv og ante ikke hvordan jeg skulle komme meg igjennom neste økt, men jeg beit tenna sammen og fullførte. etter 4 dager var det heilt greit[:D] så det blir bedre etter hvert[:D]

Back
Topp