Noen som tenker på navn?

mammatilenliten

Flørter med forumet
Jeg tenker mye på navn. Syntes det er veldig vanskelig å finne noen navn jeg liker. Blir sikkert lettere når vi får vite om det er gutt eller jente :)

Så langt er vi ikke kommet enda, må først være sikre på at alt går bra og at det faktiak blir baby :) Sist ble ikke navnet bestemt før etter at hun var født, da hadde vi tre alternativ på hvert kjønn :) Tipper på at det blir på den måten nå og (om dette går bra) :)

Det er et jentenavn jeg liker veldig godt, så siden vi fikk gutt sist vet jeg hva jenta vil hete om det blir det denne gangen. Guttenavn er vi litt uenige på akkurat nå - men vi har god tid på oss.

Så langt har vi ikke rukket å tenke ennå;) førstemann fikk ikke navn før han var 2 uker med nummer to sto det mellom 2 navn så bestemte vi oss når hun var en dag gammel:) listen vi har etter forrige gang er fortsatt aktuell. Jeg har i tilegg forelsket meg helt i navnet Eira, men tviler på at jeg får samboeren med på deg;) :p

Det kommer nok til å ta sin tid denne gangen og tenker jeg. Jeg har et guttenavn som favoritt, men om jeg får med mannen på det tviiiiler jeg på;)

Jeg har hatt en laaang liste med navn jeg liker i mange år. Og vi har diskutert oss fram til ett navn på hvert kjønn som vi begge liker best. Vi bestemmer oss ikke før babyen kommer, ser for meg at det må kjennes riktig da også. Så vi tenker masse, men bestemmer oss ikke helt ;)

Jeg har en liste:) Vi har ikke ett navn klart for hvert kjønn, vi kommer nok til å diskutere det litt iløpet av svangerskapet, men blir nok å bestemme oss før fødselen. Forrige gang hadde vi navnet klart da jeg var rundt 7 mnd på vei.

Vi har diskutert noen navn, men vi blir ikke enig!:-P bra vi har mange mnd igjen på å bestemme oss!:-D

Vurderte faktisk starte en slik tråd... ;)
Er det gutt, skal han oppkalles etter min avdøde bror ~ dét er det eneste jeg "vet". ^_^

Er ikke aktuelt å tenke på navn så tidlig. Venter til etter OUL. Navnet må passe barnet, og derfor greit å vente til vi blir bedre kjent med barnet i magen, kjenner spark og slikt :)

Har en liste med favoritter som ikke ble brukt på de to første, så kommer til å kose meg med å velge ut.. Mannen blir stort sett enig, men noen navn må han "venne seg litt til" før han liker de, han også. Tror det blir dobbeltnavn ihvertfall, og meget mulig oppkalt etter noen av våre favoritter blant avdøde jazz-artister :)

Back
Topp