Noen som tenker på "gender reveal"?

Spurveugla

Flørter med forumet
Hei juli gjengen!

Jeg gleder meg til å få vite kjønnet og ønsker å dele det med familien med en liten video i disse koronatider. Jeg vet gender reveal fester er ganske amerikansk, i likhet med babyshower og slikt. Men det er litt koselig å dele nyheten om kjønn på en morsom måte.

Det jeg ser på som mest gjennomførbart og minst stress må nok være disse to ideene for min del. Hva med dere?

1. Her kan partner, evnt søsken være med.
2. Her drar man i sløyfa og tar bort en av fargene. Den som blir igjen er gjeldende.
IMG_20210123_122558.jpg IMG_20210123_122542.jpg
 
Vet det er mange som syntes gender reveal er skikkelig teit, men jeg elsker det! Kan sitte og se på compilations med slike videoer til tårene spruter :hilarious: Har så lyst til å gjøre noe liknende med spira vår denne gangen, men det må nok bli en liten videosnutt, ja :)
 
Vet det er mange som syntes gender reveal er skikkelig teit, men jeg elsker det! Kan sitte og se på compilations med slike videoer til tårene spruter :hilarious: Har så lyst til å gjøre noe liknende med spira vår denne gangen, men det må nok bli en liten videosnutt, ja :)

Har også sittet på sett på videoer, mye morro der! Ikke alltid ting går som planlagt! :hilarious:
Derfor jeg prøver å holde det enkelt! :cat:
 
Jeg har aldri hatt sans for det.. Fordi det er så mange ting rundt fødsel en skal gjøre hehe..

MEN, i disse coranatider elsker jeg det. Og tenker på måter å gjøre det på:happy:
Hvertfall siden ikke mannen kan være med på UL.

Tenkt å få jordmor til å skrive kjønnet på en lapp også åpner vi konvolutten under romantisk middag på kvelden. Om ikke man ser en snopp med engang på skjermen da hehe:shy:

Også finne på noe lurt å gjøre når vi skal si det til familien.. Har ikke sett familie på måneder nå så blir stas å gjøre litt ut av det:Heartred
 
En venninne av meg hadde nettopp noe sånt hvor de fotograferte ute med sånne røykbomber :) Veldig søtt! Men ikke for meg ;)
 
Jeg har aldri hatt sans for det.. Fordi det er så mange ting rundt fødsel en skal gjøre hehe..

MEN, i disse coranatider elsker jeg det. Og tenker på måter å gjøre det på:happy:
Hvertfall siden ikke mannen kan være med på UL.

Tenkt å få jordmor til å skrive kjønnet på en lapp også åpner vi konvolutten under romantisk middag på kvelden. Om ikke man ser en snopp med engang på skjermen da hehe:shy:

Også finne på noe lurt å gjøre når vi skal si det til familien.. Har ikke sett familie på måneder nå så blir stas å gjøre litt ut av det:Heartred
Det har jeg faktisk ikke tenkt på, at mannen ikke kan bli med på UL :eek: Da må jeg finne på noe gøy til han også :D
 
Det har jeg faktisk ikke tenkt på, at mannen ikke kan bli med på UL :eek: Da må jeg finne på noe gøy til han også :D

Ja kom plutselig på det selv at.. hallo-Jeg er den som får vite den store nyheten først, så hadde vært gøy å gjort noe ut av det :Heartbigred
 
Her blir det nok at eg ber jordmor skrive kjønnet på en lapp også får eldste gutten lese lappen når eg kommer heim:happy:
 
Har kjøpt stor ballong og rosa og blå konfetti. Så får kidsa sprenge ballongen etter oul.
 
Jeg har lyst til å gjøre det for barna mine. Ser noen andre her skriver ballong med konfetti, det var en god ide :)
 
Høres morsomt ut å gjøre for å fortelle barna.. Storebror ønsker seg lillebror og kommende storesøster ønsker seg lillesøster..... Så foreløpig er det "bare baby" :hilarious:
 
Back
Topp