Noen som tørr?

søtedolly

Betatt av forumet
Å nevne noen som di liker veldig godt å begrunne hvorfor, eller det motsatte?

Liker de aller fleste på bv egentlig... Ikke mange jeg ikke liker, men noen er det jo...
Folk som maser om teite ting irriterer meg...

Umulig å bare nevne et par stykker her inne[:D] Mange forskjellige personligheter her inne og mange jeg liker av forskjellige grunner[:)]

ORIGINAL: Tammis

Nå kommer jeg ikke på det siste nicket jeg ville nevnet, bare irl navnet. Men du vet hvem du er, vi snakket jo på msn i går. Ei forrykende flott dame, som viser meget gode slankeresultater. Du er min inspirasjon og gudinne! Du er gullegod. Håper vi kan møtes snart.

er det meg du snakker om her? [:)] 

Uansett, så vil jeg nevne deg. Du er ei herlig dame som jeg setter stor pris på. Du er ærlig og rett fram, en egenskap jeg syns alle skulle hatt. Du er snill og helt fantastisk god. Hjertevarm er du Tammis. Og du vet hva jeg unner deg mest i hele verden. [:)]
Håper det ikke blir så lenge til vi treffes.. Synd vi ikke møttes da jeg var på Gardermoen, men da var jeg svært syk.. [&o] Men det finnes mange mange flere muligheter. [:)] Jordbær, cheese doodles, vin og svømmebasseng hos deg i sommer, da er jeg med! [:)] 

ORIGINAL: trusa FLODE

Caaarina, limanii, AnneEmilie, lille nupp, Hissigproppen,Oh hvite lakenrumpe, rosa, snupsemamma, AnineT, Angelicka24, Silje1982, monjen, *dreamer*, Snuppis!, miss, de fleste på febuar 09, talata, Regan, ellaumbrella og en hel haug med andre gode mennesker.

Hele september 08 gjengen er fantastisk

ORIGINAL: mammamiia

Syns alle på Jan09 er herlige[:)][:)]

Sign + alle på juli 06
++++++++++++++

Jeg liker egentlig de aller aller fleste her inne[:)]

Utrolig mange flotte personer her inne men jeg må også nevne

Alle på januar 06 og september 07
må ellers nevne Mrs J, Annicken og lillemor1..dere er såååå skjønne[:D]

Back
Topp