Hvordan utelukke da? Jeg har lest at hvis man tester s positivt sent så er det et dårlig tegn, men vet flere har testet positivt sent og alt har gått fint
Det som Kelsey sa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan utelukke da? Jeg har lest at hvis man tester s positivt sent så er det et dårlig tegn, men vet flere har testet positivt sent og alt har gått fint
Aha, for jeg testet negativt 12 dpo men positivt 17dpo men fikk SA 3 dager etterDa tenker man i forhold til de som tester positivt til normal tid (11-16 dpo), men mister svært tidlig. Disse vil oftest ha negativ test ved testdato, som da er 21 dpo.
Så det blir altså ikke helt det samme som de du snakker om
Jeg klarte ikke å vente. Tok test nå. Så svak at jeg tror det er innbilning eller skyggestrek.. 12 dager etter uttak og 10 etter innsett..
Kanskje ikke så svak likevel. Den er der definitivt…Håper den fortsetter å utvikle seg!!
Jeg holdt ikke ut til testdag Testet positivt i dag Men prøver å holde entusiasmen nede da det enda er tidlig, men vi er likevel to store vandrende glis her i hus i dagJeg ruger på 9ende dagen. Brystene er så ømme at de snart detter av og magen lager murringer og vondter. Jeg vet jo at det er progesteronen som leker med meg men jeg er så spent at jeg vet ikke om jeg klarer å vente hele 7 dager til
Jeg er selvfølgelig redd for å teste for tidlig og få falsk positiv test- det hadde jo vært gedigen nedtur. Hva gjør dere andre? Trenger egentlig bare litt peptalk for å holde ut til testdag neste fredag
Jeg holdt ikke ut til testdag Testet positivt i dag Men prøver å holde entusiasmen nede da det enda er tidlig, men vi er likevel to store vandrende glis her i hus i dag
Annenhver dag eller helst hver tredje dag er bedre for å vurdere stigning. Krysser fingrene for deg!Jeg testet igjen i kveld. Like svak strek hvis ikke svakere Hvor dårlig tegn er det? 13 dager etter uttak, 11 dager etter innsett.
Se på denne da jenter