Noen som syns det ikke gjorde spes vondt??

gjer det gjerne ein gang til...syns ikkje det var ille,var som ekstreme menssmerter!

Litt vondt??
Det er rart kor forskjellig vi opplever fødslene våre. Men ikkje ein fødsel er lik!! Eg hadde aldri i livet innbilt meg at det kunne være så vondt. GJekk i 28 timer fra vannet gikk til ho kom. Men gjekk fra ingen åpning til full åpning på to timer, så det var kanskje det som gjorde det så vondt, fordi det blir så intenst??

Godt lesestoff for meg som snart skal i ilden [:D] TAKK!

Sorry:) Ikkje meininga å skremme!! Eg trur mye av grunnen til at eg syns fødselen var så fæl var at eg rett å slett var "drita" på bedøvelse. Fikk to sprøyter med petidin så hadde noen vanvittige hallusinasjoner. Fortalte jordmora at eg holdt på å planlegge eit nytt samfunnshus....hehe:) Ikke gøy å ikke ha kontrollen på deg selv. 
Men eg er ikkje avskremt, fordi det er så deilig etterpå å se det lille nurket. Skal ha fleire eg og. Gled deg, for egentlig er fødselen en fantastisk opplevelse.

Er sinnsykt pingle når det kommer til sykehus og smerte! men en ting skal jeg si... føder gjerne igjen, når som helst! Har aldri hatt en mer positiv opplevelse på sykehus [:D] Håper bare de går like greit neste gang da! Kjente jo selvfølgelig smertene, men rakk ikke tenke så masse på de før jeg var ferdi.. var mest opptatt me å bekymre meg for samboern å halebene mitt [:D]

Var ikke noe vond å føde i forhold til hva jeg hadde forestilt meg!! [;)]

Lykke til jenter! Dette går kjempe bra [:D]

Det var veeeldig vondt, men samtidig det beste og fineste jeg har vært i gjennom, trodde ikke jeg skulle si det, men jeg kunne faktisk ha født igjen i dag jeg!!!!!!

Må bare si at jeg slett ikke ble skremt av fødselen. Grudde meg veldig før jeg ble gravid etter som mamma hadde sagt at det beste somm hadde skjedd henne var når de klippet henne under fødselen... Så da for meg hvor vondt det måtte være. [:@]
Når jeg kom inn på sykehuset så spurte jordmor om det gjorde vondt... Mitt svar var at det begynte å gjøre litt vondt, men det var ikke så galt. Det viste seg da at jeg hadde 5 cm åpning [&:] så det ble rett inn på fødestua. Etter en time der (innkludert 20 min med press rier) så kom vår skjønne Adrien. Og det er sant som de sier-så fort ungen er ute så er smertene glemt[;)][;)]

Lykke til til alle dere som snart skal føde [:D] selv har jeg jo ennå noen mnd igjen før jeg skal gjennom det samme atter en gang

ORIGINAL: Førstemann

Grudde meg mer til barseltiden enn selve fødselen, og det står jeg fortsattfast ved![:D] Ikke godt å føde, men det er i allefall ikke noe som varer i ukesvis![;)]

Helt enig med deg førstemann!!!!!

Jeg synes heller ikke det var så ille som jeg hadde trodd. Ventet hjemme alt for lenge og hadde 7cm åpning når jeg endelig dro til sykehuset. Jeg ventet på at det skulle bli skikkelig vondt [:D] Synes det var værre med de siste riene før pressriene. Når jeg presset ble de værste smertene borte. Jeg fødte uten noen form for smertestillende, og er ikke redd for å gjøre det igjen. [:)]

Back
Topp