Noen som strikker

A.Msinmamma

Glad i forumet
Vis meg bilde av hva du strikker! Trenger inspirasjon! Har så lyst til å strikke men aner ikke hva!

Hvis jeg hadde kunnet strikke hadde det blitt rumper eller boots med teknikker:-P

7ea1fee38e1d4ec71adb215103f480aa

Akuratt no har eg denne jakka på pinnene :) go'klompen jakka frå klompelompe!

Lyst til å strikke sånn romper jeg å, men lurer på om det ligger litt over mine evner?
Har kun strikket noen Marius gensere, kjoler og kofter hittil..

7ea1fee38e1d4ec71adb215103f480aa

Akuratt no har eg denne jakka på pinnene :) go'klompen jakka frå klompelompe!
Denne strikker mamma til lillemor. Strikker hele det setter i boka. Tror det faktisk er ferdig snart ;)
Et nydelig sett :D

Lyst til å strikke sånn romper jeg å, men lurer på om det ligger litt over mine evner?
Har kun strikket noen Marius gensere, kjoler og kofter hittil..

Jeg har aldri strikket noe annet enn lapper før, men denne kjappstrikkdraken får jeg til uten problemer. Den er veldig enkel. Oppskrift finnes på paelas.no :)

Jeg og strikker kjappstrikkadrakt. For en nybegynner som meg var det vanskelig å lære seg å se forskjell på rett, vrang, hvordan man økte, lagde knappehull med kast osv. Men jeg får det til selvom den ikke blir så kjappstrikka. Kjempe gøy å lære seg å strikke noe fint :)

Skal i gang med Trultemor-buksedrakt fra Klompelompe, må bare gjøre ferdig en barselgave først, og mamma strikker snoningstrøye :)

3f1383ff2c0fce675312d17a5cc76220

Denne er det altså mamma skal strikke, i omtrent den fargen :-)

Denne er jeg begynt på :)

Vedlegg

• Screenshot_2016-02-24-21-25-09.png
    Screenshot_2016-02-24-21-25-09.png
    269 KB · Visninger: 79
  • Liker
Reactions: CJH
c503696f7bfb19d2565307c76c8c312d

Begynt på bukse fra klompelompe :-)

Mine bilder legges som vedlagte filer. Hvordan får jeg de opp direkte slik som du har gjort her? :)

Om du er på app på mobilen så må du trykke på det lille bildet ditt under det feltet der du skriver selve kommentaten, etter at du har lagt det ved, før du har publisert det. Da kommer det opp valgalternativer og du kan velge "Full size". :)

På PC/nettleser trykker du "Full størrelse" som kommer opp ved siden av bildefilen etter at den er lastet opp under kommentarfeltet.

Skal i gang med Trultemor-buksedrakt fra Klompelompe, må bare gjøre ferdig en barselgave først, og mamma strikker snoningstrøye :)
Den skal jeg og begynne på neste :D

Back
Topp