Noen som strikker på bestilling?

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Jeg har ikke tålmodighet til å lære meg å strikke, og kjenner (merkelig nok) kun én person som strikker.. Hun er gravid selv og har nok med å strikke til sine egne barn ;)
Er det noen her inne som strikker på bestilling? Tenker på søte og gode ull-dresser til høsten osv :)
 
Kanskje du kan legge ut en forespørsel på din lokale kjøp/salg-gruppe på facebook?
Eller på finn?
Der er det også en del strikkere som selger ferdig strikket tøy, og etter ønske, hvis du søker på strikk barneklær eller strikk baby.
 
Det er nok MANGE som strikker på bestilling der ute.
Jeg bestilte hentesett igår, av min nærmeste leder på jobb. :) litt sent ute, men hun fikser det i påska.
Mamma er akkurat ferdig med Mariusdress til nurket i magen, søsteren min fikk ferdig en kjole til henne igår. Jeg trenger ikke strikke selv, altså. :hilarious:

Hvis du sliter med å finne noen, så send meg en melding, så kan jeg videreformidle kontakt. :happy:
 
fru_steinsland på instagram strikket nettopp søte sko til meg. Hun har masse fint på siden sin.
 
Takk for tipsene :) Jeg er ikke på Instagram, men jeg finner de sikkert fordet ;) Er så koselig med strikkede plagg, iallefall utover høsten..
 
Back
Topp