Noen som starter på medisiner i januar?

Jepp, første forsøk:). Så vet kje heilt ka eg går te Hehe;). Mn glede dt gjør eg å håpe det ska gå rette vei:))
 
Har vært hos klinikk Hausken idag, og har startet på p-piller idag, og skal starte med Synarela nesespary 3/2! Noen flere her i samme situasjon?:)
 
Har vært hos klinikk Hausken idag, og har startet på p-piller idag, og skal starte med Synarela nesespary 3/2! Noen flere her i samme situasjon?:)

holder hus på haugesund sykehus vi..... har ikke like lang prosess som deg ser jeg.... Har gått på synarella siden 1.juledag, å har tatt gonal-f 150 siden forrige onsdag. Var på kontroll i går, og skjer ikke noe før tidligst onsdag neste uke. Men ny kontroll på mandag :)
 
Jeg holder også til på sjukehuset i Haugesund :). 3dag på gonal-F :). Ul 24 januar:)). Hvordan er det med bivirkninger for dere med nesespray og gonal- F da?
 
Vond og tung i hodet, sløv, veldig skiftene humør og temperatur hahaha :laughing002 Men føler jeg reagerer litt på sprayen. Litt mer denne gangen enn sist jeg sprayet (sluttet på sprayen rett før sprøytestart pga graviditet).

På sprøyene håper jeg at jeg blir mitt vanlige meg igjen :)

Hvordan reagerer du på gonal-f da? Du sprayer vel fortsatt?
 
hehe.... eg får hetetokter på nettene eg :p men sånn ellers så syns eg det går veldig greit, e vel gjerna litt mar trøtt:). Mn gonal- F så har eg ikkje fått noen andre bivirkninger (foreløbigt ) satse på at det holde seg sånt;). Jepp , sprayer fortsatt:).
 
Ja trøtt og hetetokter her også :D Har du startet på andre sprayflasken? Lurer på om jeg skal få den i hus med en gang. Helt panikk for at det blir tomt i den jeg har :) Kanskje jeg skal få Gonal-f i hus også just in case :D
 
Fortsatt på den fyste nesesprayen;). Greit å ha det klart i hus:).
 
Jeg holder også til på sjukehuset i Haugesund :). 3dag på gonal-F :). Ul 24 januar:)). Hvordan er det med bivirkninger for dere med nesespray og gonal- F da?


Bivirkninger har eg ikke hatt så mye av, muligens litt mer trøtt å litt mer hodeverk, men ellers så merker jeg ikke så mye til mer.... (Kan jo hende de andre merke humørsvingniner mer rundt meg :p )
 
Så spennende med alle som er i gang :)
Jeg regner med at TR kommer i dag eller i morgen, og da skal jeg i gang med progynova. Ble skikkelig nedfor og uvel sist jeg gikk på de tablettene, så kjenner at jeg gruer meg litt. Men jeg gleder meg til å komme i gang igjen :)
 
Tror jeg fikk TR i dag. Ble litt bekymret fordi jeg føler det var litt tidlig? Skal jo ikke i gang med sprøyter før 29... Alt jeg skal bekymre meg for!

Så kjipt at du blir nedfor og uvel på Progynova, *dreamer*.. Alt er jo verdt det, men hadde vært ok å følt seg i form mens prosessen står på :) Ser det er et egg på frys hos deg så da krysser vi for at det går fint :)
 
Det er mye man bekymrer seg for ja! Jeg husker så lite fra ferskforsøk, men hvis du går på spray så har det sikkert ikke noe å si om TR kommer litt tidlig :) Håper noen andre vet :)

Ja prosessen blir litt tyngre når man føler seg sånn på medisinene :( Men får håpe at det kommer noe veldig godt ut av det! Tusen takk! Jeg prøver å være positiv, men jeg er egentlig veldig forberedt på at forsøket vil bli avbrutt når det kun er ett egg igjen. Det blir ihvertfall deilig å bli ferdig med fryseforsøk for en stund ;)

Har dere hatt flere forsøk, eller er dette første? Håper det blir full klaff!
 
Jeg går på spray ja :) Pleier å ha sykluser på ca.33 dager, men nå var den 28.. Har det noe å si mtp sprøytestart?
Det er første forsøk på oss. Jeg startet egentlig første forsøk i september (hvis jeg ikke husker feil), men vi ble gravid på sprayen og startet aldri på sprøytene.
 
Jeg er ny her. Prøvd i snart to år, inkl noen mndr på enkel pergo. På tirsdag skal vi til forsamtale på Klinikk Hausken. Satser på at 2013 er året! :smile
 
Da var ovitrellen satt i kveld :) vært en rar dag egentlig ferdig med medisiner, men den utladningen en får etter ul å får vite at uttaket blir om to dager :)
 
Hei alle sammen, krysse fingran for all at 2013 er året vårt! Bynnt med Sprøyta 21 januar, va på ul i dag, måtte øke doseringa så ska jeg på ul igjen på onsdag, e skikkelig spent siden alt det her e helt nytt for mæ, kryssefingra for egg uttaking på fredag
 
Masse lykke til :)

jeg satt inn igjen på fredag :) Så nå sitter jeg å ruger :)
 
Back
Topp