AB Forumet er livet 20 Feb 2007 #1 Leter etter en cheat som gjør at det kommer mange "options" når man trykker på den, bla make all happy.. noen som vet hvordan jeg får tak i den???[:)]
Leter etter en cheat som gjør at det kommer mange "options" når man trykker på den, bla make all happy.. noen som vet hvordan jeg får tak i den???[:)]
Moo Gift med forumet 20 Feb 2007 #2 Det er ikke lov å jukse i sims!!! Fy seg. Jeg kan bare pengejuks på sims
Kaisa1 Gift med forumet 20 Feb 2007 #3 dattern min spiller det, hun jukser for at de hele tiden har grønne streker?, sånn at de slipper og spise osv, pluss uendelig med penger...[:D]
dattern min spiller det, hun jukser for at de hele tiden har grønne streker?, sånn at de slipper og spise osv, pluss uendelig med penger...[:D]
T Tjolahopp Elsker forumet 20 Feb 2007 #5 ORIGINAL: Smulen jeg spiller og kan er hel haug med cheats[;)] til data eller ps2? [8D]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 20 Feb 2007 #7 Mannen spiller nå - han bruker ikke cheats, men har fulle grønne streker hele tia, passer så godt på folkene sine at[8D]
Mannen spiller nå - han bruker ikke cheats, men har fulle grønne streker hele tia, passer så godt på folkene sine at[8D]
Smulen Forumet er livet 20 Feb 2007 #8 ORIGINAL: **Flash** ORIGINAL: Smulen jeg spiller og kan er hel haug med cheats[;)] til data eller ps2? [8D] pc
ORIGINAL: **Flash** ORIGINAL: Smulen jeg spiller og kan er hel haug med cheats[;)] til data eller ps2? [8D] pc
T Tjolahopp Elsker forumet 20 Feb 2007 #9 ORIGINAL: Smulen ORIGINAL: **Flash** ORIGINAL: Smulen jeg spiller og kan er hel haug med cheats[;)] til data eller ps2? [8D] pc (finnes det ikke koder til ps2 tro?[>:])
ORIGINAL: Smulen ORIGINAL: **Flash** ORIGINAL: Smulen jeg spiller og kan er hel haug med cheats[;)] til data eller ps2? [8D] pc (finnes det ikke koder til ps2 tro?[>:])