noen som spiller ps3

Martha2

Gift med forumet
eller lignende her da?? føler det er mest karane som spiller, men skal no innrømme at jeg er en smule hekta da( barnespill for det meste da) som jak and daxter, ratchet and clank, zuma(kulespill) også sånne quiz spill. er jo så lett å laste rett ned på maskinen fra nettet no, blir jo ofte sittende og lete og spille.. spilloman??? kanskje det...[:D]

Jeg spiller alt annet[:)] Sammen med broren min er jeg med og driver en spillnettside som heter gamersweb.no. Skriver litt anmeldelser og artikler/nyheter. Så her i huset blir det myye spilling! Men har akkurat kvittet oss med ps3. [:)]

hehe, de treng å få litt bank innimellom de karane[;)] ei stund spilte vi mortal combat, jeg knuste gubben hele tiden, kniis[:D]
jeg fann no på ebay, sånn kjempegammel nintendomaskin med tre kontroller og 25 spill!! gjett om noen la inn bud da!![:D] jeg og søstern hadde nemlig ei sånn når vi var små, men mamma presterte å kaste(!!) den, for den funka ikke. men funka fint den. måtte bare bruke en legokloss til å holde spillet nede med[:D][:D]

Jeg spiller xboks 360[:)] Elsker rollespill og ellers litt sånne barnespill som spyro og slik[;)] Men mest rollespill som Oblivion og Fable.
Forstår egentlig ikke hvorfor ikke flere jenter syntes det er kjekt å spille[:)]
Blir nok lite spilling når babyen kommer, men men. hehe

Hehehe ja det har gått maaange timer vekk med Oblivion!! Elsker det spillet, etter min mening er det beste spillet som finnes[:D]

Spiller mye World Of Warcraft[:D] Er deilig å sitte forran daten og bare forvinne i en annen verden av og til^^
Spilt mye Xbox og. Da har det gått mest i Halo^^ Syns det er veldig gøy. Og jeg er supergod til å skyte[;)]

spiller bare data, spiller world of warcraft [:)] Ikke så mye lengre nå da, blir så fort sliten ! hehe 

Vil og ha ps3[:)] me får venta te jul tror eg før me får ein..

ojda, ja har hørt mye skummelt om det wow spillet!! har ikke turt å nærme meg det engang..
meeen...hva er det oblivion da???[:D]

har vært den argaste WoW spilleren siden det kom ut :P
Men har lagt det litt på hylla nå da. selv om jeg logger på av og til, om det ikke er mye annet å finne på.

Back
Topp