Noen som snuser her inne? har et lite problem...

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
Jeg har snust  2-3 snuser hver dag i et halvt år nå..
I det siste har jeg snust maaangen om dagen.. Har snusen på venste side i overleppa, men merker jeg får litt vondt i hodet på høyre side..Sambo sa at venste hjernehalvdel styrer høyre side av kroppen og omvendt..
Noen som har hatt det slikt?
Og hvor mangen snuser har dere i løpet av dagen?
Har litt lyst å slutte, men er veldig vanskelig..Har blitt avhengig nå[&o]

Har heller ikke fått vondt i hodet av det.. Og har i perioder snust 12-15 til dagen!!

Hm...Hva kan det komme av da?

På toppen av alt kom jo søstra mi å sa at jeg har større sjans for hjernehinnebetennelse osv..Takk liksom..Det hjalp(og hun røyker[8D])

Tipper jeg blir 1 av 1000 som får det pga snus[X(][:-]

ja du sier noe der..men det er sååå godt med snus[:o][8D]

Jeg bruker skruf posjons snus..Liker ikke det ekle greien vi må lage selv[8D]

ORIGINAL: cakkly

kanskje et lite nikoti "sjokk" ??

Jeg fikk det de første gangene jeg snuste!
Men gikk over etterhvert! snust i 3 år! klarte endelig slutte da jeg fant ut jeg var gravid!

hm ja, det kan jo være..
Trodde aldri jeg sku begynne å snuse...Festrøyke og snuste før jeg ble gravid, men stoppa helt under svangerskapet..Men etterpå..Da tok det jo helt av med snusinga[:-]

hehe, kan jo prøve[8D]

synes snusing e ekkelt eg[:-][:-]

jeg er litt på den at det kan være pga mere nikotin enn du er vant til fra før, om du nå har startet å snuse mere nå...

har vært pøaget med det samme, når jeg røyker mer enn vanlig... var hos min stemor på besøk, etter at vi hadde flytta og her vi bor nå, er det ikke lov å røyke, tiligere når jeg var der røyka vi begge to hele tiden, men nå... jeg røyka jo mye mindre men hun dampa slik hun alltid har gjort, å jeg fikk så hodepine! å slik kunne jeg sitte før i timesvis å enda røykte jeg selv mye mer i tillegg!

Back
Topp